پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خادم معاون حقوقی وزارت ورزش در کرمان عنوان کرد: خیّرین را به سرمایه‌گذاری در ورزش بانوان تشویق کنید

خادم معاون حقوقی وزارت ورزش در کرمان عنوان کرد: خیّرین را به سرمایه‌گذاری در ورزش بانوان تشویق کنید





۴ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۵۲

خادم معاون حقوقی وزارت ورزش در کرمان عنوان کرد:
خیّرین را به سرمایه‌گذاری در ورزش بانوان تشویق کنید

معاون حقوقی، مجلس و امور استـان‌های وزارت ورزش و جوانان دیشب وارد کرمان شد و در فرودگاه مورد استقبال مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و معاونان قرار گرفت.
دکتر امیررضا خادم معـاون حقـوقی، پارلمـانی و امور استـان‌های وزارت ورزش و جوانان دیشب وارد کرمان شد و به همراه محمودی نیا و معاونانش در نشستی به منظور بررسی آخرین وضعیت ورزش کرمان در باغ فتح آباد حاضر شد. دکتر خادم در سفر دو روزه خود به کرمان، برگزاری جلسه پیرامون حوزه عمرانی حقوقی، انتصابات ، معیشت کارکنان و همچنین اجرای تبصره های قانونی فروش و مشارکت را در دستور کار خود دارد.
از دیگر برنامه های وی دیدار با استاندار کرمان، جلسه با بانوان و جوانان، بازدید از باشگاه های ورزشی و نیز برگزاری دومین جلسه حوزه ورزش قهرمانی و همگانی با مدیران باشگاه های ورزشی،خیرین ورزشی ساز،سرمایه گزارن بخش خصوصی نیز به منظور جذب منابع خاص خواهد بود.
علیرضا خادم در حاشیه این سفر در جمع روسای هیات‌ها و خیرین ورزشی کرمان حاضر شد و از نزدیک پیرامون مشکلات و نحوه جذب سرمایه‌گذار در هیات‌ها به گفت و گو پرداخت.
معاون حقوقی وزارت ورزش در این جلسه با اشاره بر لزوم توجه به ورزش بانوان از خیرین درخواست کرد با در نظر گرفتن توقع پایین تر بانوان نسبت به آقایان در این بخش نیز سرمایه‌گذار کنند.وی با انتقاد از جو نامناسب بوجود آمده برای سرمایه‌گذاران حوزه ورزش از تصمیم گیران هیات‌ها خواست ترتیبی اتخاذ کنند که مسائل حاشیه ای دامنگیر فعالیت و حرکت خیرخواهانه سرمایه‌گذاران ورزشی نشود. خادم در ارزیابی خود از وضعیت حوزه ورزش و جوانان در استان به خبرنگار پیام ما گفت:به نظر می آید تحرکی در اوضاع ورزش شکل گرفته و تلاش خوبی در استانشده است.
اما باید در حوزه ورزش قهرمانی بیشتر از پیش کار انجام شود. اما در شهرستانها یکی از مشکلات ما بحث جذب منابع مالی در هیات ها و اداره آنهاست. ناخواسته در هیاتها کسانی مشغول به کار می شوند که تخصص لازم را ندارند. اما به علت حمایت های مالی که می توانند از مجموعه بکنند این کرسی ها را تصاحب می کنند.اگر مشکل مالی نداشتیم تخصص مهمترین عامل در انتخاب سرپرست هیات ها می بود . وی در پاسخ به پرسش دیگر «پیام‌ما» در مورد دخالت اداره کل در انتخاب روسای هیات ها و نامزد شدنن غیر قانونی سرپرستان هیات ها در انتخابات روسای هیات تشریح کرد:در این موری باید مصداقی بحث کنیم در این مورد چیزی به ما گزارش نشده است .
شایان ذکر است معاون وزیر ورزش در ادامه در میان «سمن‌های» حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان به سخنرانی پرداخت و ۲ مجموعه ورزشی را در شهر کرمان افتتاح نمود.خادم معاون وزیر ورزش و محمودنیا مدیرکل ورزش استان کار افتتاح باشگاهها را به آقای محمد صنعتی پیشکسوت و خیّر ورزشیار صاحب نام کرمانی در کشور سپردند تا روبان افتتاح این مجموعه‌ها را قیچی کند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *