سایت خبری پیام ما آنلاین | میز خبر

میز خبر





۴ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۳۶

استاندار کرمان: دعواها و تنش‌های سیاسی برای
مردم نان و آب نمی‌شود
ایسنا نوشت: رزم حسینی استاندار کرمان در جلسه مشورتی با منتخبین روحانیون استان گفت: هر فردی دارای دیدگاه خاص سیاسی است اما این امر نباید منجر به حذف وفاداران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شود بلکه این نظام باید جاذبه داشته باشد، نه دافعه، باید دعواهای سیاسی را کنار گذاشت زیرا این دعواها و تنش های سیاسی برای مردم نان و آب نمی شود.
حسن پور نماینده سیرجان: اقتدار مجلس نهم
دلیل اصلی مذاکره غربی‌ها بود
ایسنا نوشت: شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان در مجلس نهم و منتخب مجلس دهم با اشاره به سیاست مجلس نهم مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در ساخت کشور، معتقد است: یکی از دلایل اصلی که آمریکا و اروپا حاضر به مذاکره با ایران گردیدند، اقتدار مجلس شورای اسلامی بود که به نمایندگی از ملت بزرگ ایران از خود به نمایش گذاشت.
روحانی: امیدوارم با استقرار مجلس خبرگان پنجم مردم از آینده خود مطمئن باشند
خبرآنلاین نوشت: امیدوارم مجلس خبرگان پنجم در ادای وظایفش و در کمیسیون هایی که پیش رو دارد در فعال کردن کمیسیون ها فعال تر باشد و مردم هم با استقرار مجلس پنجم خبرگان از آینده‌ خود مطمئن باشند.
دری نجف‌آبادی: شرایط برای نامزدی آیت‌الله هاشمی
مساعد نبود
خبرآنلاین نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان گفت: ترکیب اکثریت این مجلس مشخص بود و چنانچه انتخاب رییس به دور دوم هم کشیده می‌شد، آیت‌الله جنتی شانس بیشتری از دو نامزد دیگر داشت. آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در مورد چرایی عدم نامزدی آیت‌الله هاشمی برای ریاست خبرگان نیز اظهار کرد: به نظر من شرایط برای اعلام نامزدی آیت‌الله هاشمی فراهم نبود و خود ایشان نیز طبعا شرایط عمومی مجلس را برای نامزدی مناسب نمی دیدند.
احمد توکلی: برای کاندیداتوری ریاست‌جمهوری هنوز
تصمیمی ندارم
خبرآنلاین نوشت: احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس نهم درباره احتمال کاندیداتوری‌اش برای ریاست‌جمهوری گفت که هنوز تصمیمی در این باره ندارد.
ابراهیمی: تعجب می‌کنم چطور آیت الله جنتی
در انتخابات خبرگان رای آورد
انتخاب نوشت:حجت الاسلام حسین ابراهیمی، می گوید در انتخابات هفتم اسفندماه علیه آیت الله جنتی کودتا صورت گرفته بود. عضو جامعه روحانیت مبارز تهران در ادامه با اشاره به انتخابات هفتم اسفندماه و میزان رای آیت الله جنتی گفت: در آن مقطع با آقای جنتی سیاسی برخورد شد و بر علیه ایشان خیلی فضاسازی کردند.
حجت‌السلام ابراهیمی درباره اینکه این فضای سازی مشخصاً از سمت چه کسی بود، تاکید کرد: از ناحیه اصلاح طلبان بود. اینها علیه آیت‌الله جنتی، مصباح‌یزدی و محمد یزدی کودتایی صورت دادند و من اصلا تعجب می کنم آقای جنتی چطور در هفت اسفند رای آوردند. وی ادامه داد: انتخاب امروز ایت‌الله جنتی یک تو دهنی به این فضا سازی‌ها بود.
زنگ پایان مجلس نهم به صدا درآمد
آقای لابی،‌ آقای عکس شد
خبرآنلاین نوشت: آخرین جلسه علنی مجلس نهم دیروز تشکیل و پرونده این دوره هم با صدای زنگ علی لاریجانی بسته شد. در ابتدای جلسه، اطراف محمدرضا باهنر مستمرا از نمایندگان پر و خالی می شد تا با او عکس یادگاری داشته باشند. حتی گاهی او و اطرافیانش فیگور گرفته و می ایستادند تا عکسان خبری از بالا از آنها عکس بگیرند (عکاسان و خبرنگاران حق ورود به صحن را ندارند و از طبقه بالا اتفاقات را رصد می‌کنند) ظاهرا در آخرین روز، آقای لابی مجلس،‌ رقیبی جدی برای غلامعلی حداد عادل در عکس گرفتن شده بود! در روزهای پیشین که باهنر حضور نداشت، حدادعادل آقای عکس بود و نمایندگانی که مشتاق عکس بودند، دو دسته شده بودند.
عسگراولادی: جای چینی‌ها را با هیچ کشوری عوض نمی‌کنیم
ایسنا به نقل از رییس اتاق بازرگانی ایران و چین ضمن اعلام آمادگی کامل برای تضمین سرمایه‌گذاری تجار چینی‌ در ایران، نوشت: هرچند غربی‌ها تمایل دارند جای چین را بگیرند اما ما هرگز جای چینی‌ها را با هیچ کشوری عوض نمی‌کنیم.
فرمانده کل سپاه: هرگز اجازه نخواهیم داد جریان های نفوذی غرب گرا انقلاب را آلوده سازند
انتخاب نوشت: سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه گفت : سپاه و بسیج، همراه با مردم ایران، هرگز اجازه نخواهند داد جریان های نفوذی غرب گرا جهل نظری خود را بر حیات طیبه‌ی انقلاب مبارک اسلامی تحمیل و آن را آلوده سازند.
اکبر ترکان: نامزدی احمدی نژاد تنها یک سرگرمی است؛ کاندیدای اصلی مخالفان روحانی بزودی رونمایی می شود
انتخاب نوشت: اکبر ترکان معتقد است که محمود احمدی نژاد گزینه ی «سرگرمی افراطیون» است و کاندیدای اصلی بزودی رونمایی می شود. مشاور رئیس جمهور پیش بینی کرد که سعید جلیلی به دلیل تجربه شکست در انتخابات ریاست جمهوری سال 92، دیگر کاندیدا نخواهد شد. وی در این گفتگو ائتلاف اعتدالیون و اصلاح طلبان را نتیجه ی رایزنی های آیت الله هاشمی و حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری عنوان کرد.
آیت‌الله خاتمی: انتخاب 88 مجتهد توسط مردم در دنیا بی‌سابقه است
میزان نوشت: آیت‌الله خاتمی گفت: بنابراین شاید بتوان گفت که این مسئله در دنیا کم‌نظیر است که در مجلسی 88 نفر مجتهد یا قریب‌الاجتهاد با رأی مردم انتخاب شوند، از این رو بیش‌تر از این می‌توان از ظرفیت مجلس خبرگان بهره برد.
واکنش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به نتیجه انتخابات هیات رییسه خبرگان: هیات رییسه این دوره خیلی خوب است
ایسنا نوشت:رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به انتخابات هیات رییسه خبرگان واکنش نشان داد. آیت الله هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات هیات رییسه خبرگان، در فضایی آرام، سریع و بدون هیچ گونه مشاجره انجام شد. آیت الله هاشمی رفسنجانی در اولین واکنش به انتخابات هیأت رئیسه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری گفت: ترکیب هیأت رئیسه این دوره خیلی خوب است.
واکنش عضو جامعه روحانیت مبارز به ریاست آیت‌الله جنتی در مجلس خبرگان: مبارکشان باشد
نامه نیوز نوشت: عضو جامعه روحانیت مبارز به انتخاب آیت‌الله جنتی در ریاست مجلس خبرگان واکنش نشان داد. سیدرضا اکرمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ز در واکنش به انتخاب جنتی به عنوان ریاست مجلس خبرگان رهبری به گفتن این جمله بسنده کرد که« انشالله مبارکشان باشد.» وی از صحبت‌های دیگر و ارزیابی درباره این انتخاب پرهیز کرد. همچنین سیدمهمدی هاشمی نماینده مجلس نهم در خصوص ریاست آیت الله جنتی بر مجلس خبرگان گفت: امیدوارم روند حرکت خبرگان با قدرت ادامه پیدا کند و لطف و اعتلاء شامل حال ایشان شود.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *