پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | حاشیه های روز سوم جشنواره

حاشیه های روز سوم جشنواره





۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۰۳

حاشیه های روز سوم جشنواره
نقش گروههای موسیقی محلی در روز سوم نمایشگاهی پر رنگ تر از روزهای قبل بود. گروههایی از جنوب و شرق استان در محوطه و داخل سالن نمایشگاهی جشنواره در حال نواختن بودند و بازدید کنندگان را به دنبال خود جمع می کردند.
احمد یوسف زاده روزنامه نگار جنوبی و نویسنده کتاب مشهور«آن بیست و سه نفر..» در نمایشگاه حاضر شد. یوسف زاده که این روزها شایعه مدیرکلی وی در ارشاد اسلامی هم به گوش می رسید به خبرنگار «پیام ما» گفت: زیر بار مسولیت اداره کل نمی روم.مسولیت فعلی ام برای خدمت کافی ست.
یکی از مسولان همکار با ستاد اجرایی جشنواره هستند از برخی اعتراضات گلایه می کرد. وی به خبرنگار «پیام ما» گفت: علیر غم اینکه از غرفه ها لیست گرفته شده و هر وعده هفتاد غذا بیشتر توزیع می شود اما متاسفانه باز با کمبود غذا روبرو هستیم!
روز سوم جشنواره با کاهش دمای تهران همراه بود. همین موضوع باعث شد اعتراض های برخی غرفه داران در مورد گرمای سالن نمایشگاه فروکش کند.
صدای موسیقی سالن نمایشگاه اونقدر بلند بود که داد همه رو در آورد. در حالی که نوای زنده یاد بسطامی با صدای بلند پخش می شد برخی غرفه ها موسیقی های محلی متفاوتی را پخش می کردند.
همزمانی امروز با سمینار گردشگری سبب شده بود بیشتر فعالین حوزه گردشگری و توریسم در جشنواره جمع شوند.
رادیو نمایشگاه بالاخره از دیروز کار خود را شروع کرد. مصاحبه با غرفه داران مختلف از برنامه های مجری رادیو نمایشگاه بود.
در حالی که سمینار شعر ، قلم و رسانه در روز دوم با استقبال روبرو نشده بود روز گذشته شب گردشگری توانست جمعیت قابل توجهی را به سالن اصلی همایش های میلاد آورد.
سخنرانی آقای کدوری سرپرست میراث فرهنگی در ابتدای سمینار گردشگری از روی متن حسابی تو ذوق می زد.
گزارش آقای سیاوشی از هفت باغ از جمله برنامه های شب گردشگری بود. وی گزارشی از مجموعه مسیر هفت باغ داد. اما به نظر می آمد بیشتر حاضرین جلسه ساکنین کرمان بودند.
حضور آقای کلهر مشاور رسانه ای محمود احمدی نژاد ریس جمهور سابق در مراسم شب گردشگری از نکات جالب سمینار بود.
بمی ها امشب فعالتر از روزهای قبل ظاهر شدند و از طریق رادیو نمایشگاه مفاخر و چهره های ماندگار خود را معرفی می کردند.
محمودآبادی مجری کرمانی این روزهای جشنواره که میکروفن سمت راست صورتش نصب شده گویا باعث شده تنها سمت چپ خود را بتواند نگاه کند. تقریبا بیشتر زمان صحبتش به حاضرین سمت چپ سالن نگاه می کرد.
پورفرج ریس جامعه تورگردان های ایران سخنران شب گردشگری از افزایش قابل توجه ورود توریست به کشور در ۲ سال اخیر خبر داد. وی افزود: لبخند روحانی برای من و همکارانم خوب بود.
پورفرج همچنین از برگزاری چهار مسابقه رالی تا پایان سال در کرمان خبر داد.
تپق های متوالی گوینده رادیو نمایشگاه باعث لبخند شنوندگان شده بود. وی بارها برج میلاد را میلیاد و … خطاب کرد.
اینانلو مجری و مستندساز میهمان شب گردشگری کرمان بود.
در سمینار گردشگری صحبت های سخنرانان برای میهمانان خارجی ترجمه می شد.
دبیرخانه جشنواره باهمت کمیته مفاخر دیار کریمان از مقام خبرنگار باحضور هنرمندان و خانواده ی مفاخر دوشنبه ساعت نه و نیم شب در غرفه مفاخر تجلیل می کند.
گروه مهر وطن به سرپرستی مسعود نکویی قسمت هنری بیشتر مراسم های جشنواره با گروه کر آوایی را اجرا می کرد.
کرمانی رئیس انجمن خدمات صنفی آژانس های مسافرتی از کرمانی ها خواست بایستند و کف بزنند که محسن جلال پور رئیس اتاق ایران از سرجای خود بلند نشد و با واکنش کرمانی روبرو شد. کرمانی خطاب به جلال پور گفت: پس بیخود شما را تشویق کردند.
در میانه صحبت های کرمانی بود که فردی از برگزار کنندگان مراسم کنار او رفت و به او چیزی گفت و کرمانی هم گفت چشم و بدون اتمام صحبت هایش از روی سن پایین رفت.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *