پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | معاون پژوهشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی:پیام رسان فرهنگ ایرانی اسلامی در عرصه بین الملل هستیم

معاون پژوهشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی:پیام رسان فرهنگ ایرانی اسلامی در عرصه بین الملل هستیم





۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۵۲

معاون پژوهشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی:پیام رسان فرهنگ ایرانی اسلامی در عرصه بین الملل هستیم

معاون پژوهشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه های نمایشگاهی جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان گفت: این سازمان مدیریت روابط بین المللی جمهوری اسلامی ایران را در عرصه بین الملل برعهده دارد. به عبارت دیگر همان نقشی را که وزارت خارجه در عرصه سیاسی ایفا می کند سازمان ما در روابط فرهنگی ایفا می کند.
قهرمان سلیمانی افزود: در حدود ۷۰ کشور بیش از ۸۰ نمایندگی داریم که این ها مفصل های ارتباطی فرهنگ ایران، اسلام و انقلاب اسلامی در عرصه بین الملل هستند و ما می کوشیم در قالب برنامه های مدون و مصوب در واقع پیام گذار فرهنگ ایران، اسلام و انقلاب اسلامی در عرصه بین الملل باشیم.
وی تصریح کرد: ما در عرصه بین الملل ظرفیت های ملی مان را به جهان معرفی می کنیم و علی القاعده ت کشورهای ما متشکل از همین استان های ما هستند. به همین دلیل ما از سال گذشته جلساتی را با مدیرکل های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها داشتیم.
سلیمانی درباره حمایت از هنرمندان گفت: ما در سال گذشته از ۱۶ استان هیات های هنری را به کشورهای مختلف اعزام کردیم و کوشش کردیم قابلیت های استانی را در جاهای مختلف جهان معرفی کنیم چون همه ظرفیت کشور تهران نیست و تهران با همه قابلیت هایش همه ایران نیست.
معاون پژوهشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اظهار داشت: برای استان کرمان هم تلاش کردیم این حلقه ارتباط را شکل دهیم. مدیرکل ارشاد کرمان و آقای گلاب زاده را هم دعوت کردیم و این ارتباط ادامه دارد و یقین دارم از کرمان هم امسال هیات های هنری اعزام خواهند شد. وی ادامه داد: ما در درون مجموعه خودمان یک اداره کل همکاری های فرهنگی و هنری داریم که در آن به روی هنرمندان باز است.
وی در پایان با اشاره به اینکه همه اعزام های ما الزاما از کانال های رسمی نیست گفت: اگر قرار باشد هفته فرهنگی از استان های کشور در کشورهای دیگر اتفاق بیفتد فقط از کانال سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خواهد بود.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *