پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | حاشیه های روز دوم جشنواره

حاشیه های روز دوم جشنواره





۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۲۷

حاشیه های روز دوم جشنواره
– در راهروهای نمایشگاه این لهجه هم استانی های کرمانی بود که با گویش های مختلف برای بازدید کنندگان جذابیت ایجاد کرده بود. همشهری های کرمانی، سیرجانی، بمی و جیرفتی فضا را برای بازدیدکنندگان کرمانی خودمانی تر کرده بودند.
– برخی غرفه ها از جمله غرفه مربوط به تمدن هلیل با گذشت یک روز از نمایشگاه همچنان مشغول ساخت و ساز هستند.
– بازدید نجار استاندار سابق و بهنام سعیدی فرماندار کرمان در دولت پیشین به همراه هیاتی از نمایشگاه در حاشیه شرکت در سمینار بم و زلزله از حواشی روز دوم بود. شایان ذکر است سعیدی و نجار در کنار هم این روزها در وزارت کشور مشغول کار هستند.
– عده ای از عرفه داران همچنان از وضعیت بخش نمایشگاهی جشنواره گلایه دارند. گرمای فضای نمایشگاهی از جمله این نارضایتی ها بود.
– در روزهای جشنواره اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات جنوب و شمال استان با وزیر ارشاد و معاونت مطبوعاتی وی دیدار کردند.
– در راهروهای نمایشگاه می شد بیشتر اعضای شورای شهر شهرستان ها را دید.
– روز دوم و به واسطه سمینار فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه بیشتر هنرمندان کرمانی به تهران آمده بودند. منصور علیمرادی نویسنده جنوبی کرمان، مازیار نیستانی، مهدی صمدانی شاعر از آن جمله بودند.
– سمینار بم، زلزله و میراث فرهنگی باعث شده بود چهره های بمی در نمایشگاه حاضر باشند.
– خانم عشرت شایق که از اعضای شورای مرکزی جشنواره است در هنگام حضور در سمینار بم و زلزله به خبرنگار پیام ما گفت: من رو کسی به سمینار دعوت نکرده است اما به دلیل اینکه بم زادگاه من است خودم در جلسه حاضر می شوم.
– مهندس سخی و مرتضوی اعضای هیات مدیره شرکت نمایشگاههای جنوبشرق به همراه مدیرعامل شرکت از نمایشگاه بازدید کردند.
– فرماندار شهرستان جیرفت از بازدید شیفتی فرمانداران استان از نمایشگاه به پیام ما گفت. امینی روش گفت: با تدبیر استاندار تعدادی از فرمانداران در روزهای ابتدایی در نمایشگاه حاضر می شوند و برخی از همکاران در روزهای انتهایی به تهران می آیند.
– هر چه به ساعات پایانی کار نمایشگاه در روز گذشته نزدیک می شدیم هوای سالن خنک تر می شد.
– انتخاب غرفه برتر به لحاظ ساخت و دکوراسیون کار خیلی سختی نیست. در قسمت نمایشگاهی غرفه بم، گردشگری میراث فرهنگی، منابع طبیعی به نظر جذاب تر از بقیه به چشم می آیند.
– نماینده ای از طرف ستاد اجرایی نمایشگاه در روز دوم مشغول جمع آوری اسامی غرفه داران برای اختصاص سهمیه غذا به غرفه ها مراجعه می کرد. گویا وضعیت نامناسب توزیع غذا در روزهای گذشته با حواشی همراه بوده است.
– غرفه همجوار روزنامه پیام ما که به مفاخر دیار کریمان تعلق داشت با گذشت 8 ساعت از افتتاحیه همچنان مشغول غرفه آرایی هستند. در طول ساعات نمایشگاه غرفه پیام ما میزبان تیر و تخته های همسایه بودیم!
– آقای پشتیبان عضو شورای شهر و مسول غرفه شهر بم از محل استقرار خود در سایت نمایشگاه ابراز ناراحتی می کرد.
– تعدادی از مسوولان استان از جمله نمایندگان شهر کرمان به علت کنسل شدن پرواز هواپیمایی ماهان به مراسم افتتاحیه نرسیدند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *