پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۲۲

زمینه حضور سرمایه گذاران در جیرفت فراهم می شود
فرماندار جیرفت در حاشیه بازدید از غرفه های جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان گفت: اول از همه باید از کسانی که این جشنواره بزرگ را ترتیب دادند تشکر کنیم.امینی روش افزود: باید بتوانیم با همدلی و همزبانی زمینه حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاران را فراهم کنیم. وی تصریح کرد: همانطور که استاندار کرمان گفته اند باید ظرفیت های پیدا و پنهان استان کرمان در این جشنواره معرفی شود. فرماندار جیرفت با اشاره به اینکه کرمان پهناور ترین استان ایران است گفت: شهرستان های جنوبی کرمان از ظرفیت های بالایی برخوردارند. به عنوان نمونه در بحث کشاورزی این ظرفیت های کاملا مشخص است و می تواند نیاز ۴ فصل را برطرف کند.احمد امینی روش اظهر داشت: در این جشنواره سعی شده است گوشه ای از ظرفیت های شهرستان جیرفت نمایش داده شود. فرماندار جیرفت در پایان گفت: باید زمینه حضور سرمایه گذاران را در جیرفت فراهم کنیم.

رابر ظرفیت های بی نظیری دارد
فرماندار رابر در حاشیه بازدید از غرفه های این شهرستان در جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان گفت: کاری که در برج میلاد در حال روی دادن است بسیار زیربنایی و مهم می باشد که با همت و فکر خلاق استاندار در حال انجام است. سلیمانی افزود: در این جشنواره ظرفیت های استان کرمان معرفی می شوند و شهرستان رابر هم به عنوان یکی از شهرستان های استان پهناور کرمان، از ظرفیت های بی نظیری برخوردار است. وی تصریح کرد: در حوزه های گردشگری نقاطی مثل بندر هنزا و در بحث فرهنگی با تقدیم کردن شهدای بیشمار سرآمد است و این ظرفیت ها در این جشنواره معرفی می شوند.
فرماندار رابر اظهار داشت: در این جشنواره زمینه های جذب سرمایه گذار باید محیا شود. سلیمانی در پایان گفت: امیدوارم این جشنواره بتواند گوشه ای از ظرفیت های شهرستان رابر را نشان دهد.

بافت بام کویر ایران است
فرماندار بافت در حاشیه بازدید از غرفه های این شهرستان در جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان گفت: مشخص است که زحمات زیادی برای این جشنواره کشیده شده است. حمزه جواران افزود: این جشنواره کار ماندگار و بینظیری است و در تاریخ استان به طور قطع ماندگار خواهد شد.
وی درباره حضور شهرستان بافت در این جشنواره گفت: بافت بام کویر ایران است و و در حوزه های مختلف مثل صنایع دستی، گردشگری، معادن و حرف های زیادی برای گفتن دارد.
حمزه جواران تصریح کرد: شهرستان بافت در استان کرمان بی نظیر است. فرماندار بافت اظهار داشت: در این جشنواره ظرفیت های استان کرمان و به تبع آن ظرفیت های شهرستان های کرمان معرفی خواهند شد و قطعا سرمایه گذارانی جذب خواهند شد.

مولفه های مختلف لوت را به تصویر می کشیم
رئیس کار گروه کویر شناسی گفت: نزدیک به یک ماه برای طراحی، آماده سازی و ساخت غرفه برای جشنواره اقدام کردیم و از ۴ روز پیش غرفه ساخته شده در محل نمایشگاه در حال نصب است. اکبر رشیدی مقدم افزود: کویر لوت وسعت زیادی دارد و حدود ۱۰ درصد مساحت ایران را دربرگرفته است و طبیعتا باید از زوایای مختلفی به آن بپردازیم.
وی تصریح کرد: چون بازدید کننده ما از همه اقشار هست باید بگونه ای غرفه را طراحی می کردیم که نشان دهنده همه پتانسیل های کویر باشد و ما سعی کردیم جاذبه ها را دسته بندی کنیم.
مسئول کارگروه کویر شناسی اظهار داشت: مولفه های مختلف کویرلوت را همراه با نقشه ها و تصاویر ماهواره ای مختلف که تهیه کردیم به تصویر کشیدیم. رشیدی مقدم در پایان گفت: هدف ما جذب گردشگر از داخل و خارج از کشور است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *