سایت خبری پیام ما آنلاین | مهمان روز

مهمان روز





۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۲۰

مهمان روز

اینجانب سارا ستوده نژاد یکی از اعضای شورای سرمایه گذاری و هیات مدیره کتابفروشی طاقچه بنا به احساس وظیفه و با توجه به اصرارهای فراوان نهادهای بین المللی برای شرکت در نمایشگاه جانبی هفته فرهنگی اقتصادی کرمان رهسپار پایتخت گشته ام. در اینجا شما مشاهدات روزمره حقیر را می خوانید.
قسمت اول: ما و آنها
نمایشگاه هم مثل سایر چیزها از دو قسمت تشکیل شده: بخش اغنیا یا ریچ کیدز و بخش فقرا یا اهالی فرهنگ. مرز زمینی این دو بخش را موکت سبز یا چمن مصنوعی مشخص میکند. به عبارت دیگر مناطق دارای موکت سبز بالاشهر نمایشگاه محسوب شده و سایر بخشها حکم زمین خاکی را دارند. (در اینجا باید اضافه کنم که ما با تاسی به سیره ورزشکاران بزرگ از زمین خاکی شروع کردیم تا انشاالله به زودی زود به باشگاههای خارجی و ریچ کیدز طور بپیوندیم.)
اگر آدم سر به هوایی بودید و به زیر پایتان نگاه نمیکنید بهتر است حین قدم زدن در نمایشگاه به دمای بدنتان توجه کنید. کافی است یک دور در نمایشگاه قدم بزنید و هر جا که گرمتان شد یقین حاصل کنید که در منطقه فقیرنشین نمایشگاه هستید! در این منطقه قرار است ضمن بازسازی آب و هوای گرم و خشک کویر، اهالی پایتخت را با ابعاد فرهنگی کرمان آشنا کنیم. به علت محدودیت جا در شماره بعدی به شرح این واقعه می پردازیم. با ما همراه باشید!

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *