پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | سرپرست معاونت گردشگری کرمان:امشب از اقامتگاه های بوم گردی رونمایی می‌شود

سرپرست معاونت گردشگری کرمان:امشب از اقامتگاه های بوم گردی رونمایی می‌شود





۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۰۸

سرپرست معاونت گردشگری کرمان:امشب از اقامتگاه های بوم گردی رونمایی می‌شود

بدنبال برجسته کردن ظرفیت های گردشگری استان کرمان و بحث توسعه بخشی در این حوزه هستیم
امشب از ساعت 20 تا 22 همایش گردشگری و تاریخی برگزار می شود. همایشی که قطعا یکی از مهمترین برنامه های جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان است. در همین رابطه با محمد جهانشاهی سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمان هم صحبت شدیم که در زیر می خوانید:
سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: برگزاری این جشنواره یکی از اهرم های خوب برای رسیدن به بخشی از اهدافی است که در مسیر توسعه صنعت گردشگری به آن نیازمندیم.
محمد جهانشاهی افزود: تهران بزرگترین بازار داخلی ما هست و این هفته یک فرصت خیلی خوب و مناسبی برای جذب گردشگر خواهد بود. وی تصریح کرد:در این جشنواره ما چند نوع مخاطب داریم. عموم مردم، کارگزاران و دست اندرکاران حوزه تورگردانی و توراپراتورهای فعال کشور که بیشتر در تهران متمرکز هستند، سفیران و سرمایه گذاران از مخاطبان ما در این جشنواره خواهند بود. محمد جهانشاهی اظهار داشت: بخش زیادی از گردشگری کرمان مغفول مانده است و باید توجه بیشتری به آن شود. وی خاطرنشان کرد: تلاش شده است حضوری درخور شان استان کرمان در این نمایشگاه داشته باشیم و فضای طراحی شده برگرفته از ظرفیت های استان کرمان است.
سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی کرمان ابراز داشت: در این جشنواره بخش خصوصی و به خصوص کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان و شخص آقای سیاوشی کمک های زیادی کردند و این برای اولین بار است که در این کلاس بالا فضای مشارکتی رقم خورده است.
محمد جهانشاهی درباره همایش گردشگری و تاریخی گفت: امشب بدنبال برجسته کردن ظرفیت های گردشگری استان کرمان و بحث توسعه بخشی در این حوزه هستیم.
وی افزود: در بخش های مختلف از مسئولان عالی رتبه استان و گردشگری کشور، سفرای کشورهای هدف، چند شخصیت مختلف مثل آقای ایلانلو، آقای پورفرج رئیس کارکنان راهنمایان تور کشور و رئیس انجمن صنفی آژانس های مسافرتی کشور برای سخنرانی دعوت شده است و این عزیزان قول می دهند که کرمان در پکیج گردشگری کشور قرار بگیرد.
وی پخش کلیپ و موسیقی را دیگر بخش های همایش امشب دانست و اظهار داشت: بخش مهم برنامه امشب رونمایی از اقامتگاه های بوم گردی است. در مناطق روستایی ضعف زیرساختی و مشکلات اقتصادی وجود دارد و با توجه به کمکی که اقامتگاه های بوم گردی به اقتصاد روستا می کنند، از عید کلید این ماجرا را زدیم.
جهانشاهی تصریح کرد: 25 اقامتگاه بوم گردی در کرمان راه اندازی شده است و فضا را آماده کرده ایم. همچنین تسهیلاتی را برای ایجاد این فضاهای مناسب در نظر گرفته ایم و معتقدیم این یکی از مسیرهایی است که ما را به گردشگری پایدار نزدیک می کند. سرپرست معاونت گردشگری کرمان در پایان گفت: امیدواریم از این جشنواره آنطور که شایسته استان است بهره ببریم گرچه می دانیم اگر برنامه هایمان در این جشنواره به خوبی پیش رود مسیر سختی را در پیش داریم.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر