پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۵۰

میدان ارگ پیاده‌راه می‌شود
سرپرست شهردای گفت: با اجرای پروژه «صاروج پارس» (گود خشت‌مال‌ها) و ساخت پارکینگ‌ها، میدان توحید (ارگ) مسدود، آسفالت دور میدان تبدیل به سنگ‌فرش و مسیر پیاده‌راه می‌شود. با حضور «سعودبن‌احمد البردانی» سفیر عمان در ایران و «علی حسین سلیمان» از شرکای جدید مجموعه‌ی «صاروج پارس» (گود خشت‌مال‌ها) اجرای این پروژه به‌طور رسمی آغاز شد. به گزارش کرمان‌شهر، علی بابایی سرپرست شهرداری کرمان حاشیه‌ی افتتاح این پروژه با بیان این‌که بالاخره با رفع همه‌ی موانعی که در مسیر پروژه‌ی «صاروج پارس» (گود خشت‌مال‌ها) بود، ساخت این پروژه آغاز شد، به سفر سفیر عمان در ایران و «علی حسن سلیمان» یکی از شرکای مجموعه‌ی «صاروج پارس» به کرمان اشاره کرد و گفت: حضور این افراد بهانه‌ای بود تا پروژه‌ی «صاروج پارس» به‌صورت رسمی آغاز شود. وی افزود: در برنامه‌ی زمان‌بندی که پیش از این از سوی سرمایه‌گذار به شهرداری اعلام شده، در دو طبقه‌ی منفی یک و دو، پارکینگ طبقاتی ساخته و به شهرداری تحویل داده می‌شود.

کاروان شهدا وارد استان کرمان شد
پیکر پاک 20 شهید سرافراز دوران دفاع مقدس عصر جمعه از سمت شهرستان انار وارد استان کرمان شدند. به گزارش ایرنا کاروان 20 شهید با شعار کاروان شهدای عزت و غیرت در میان استقبال باشکوه مردم شهرستان انار و مناطق اطراف وارد استان کرمان شد. از این تعداد 10 شهید شناسایی شده و 10 شهید نیز گمنام هستند و در این کاروان، شهدای غواص و خط شکن حضور دارند که در عملیات کربلای چهار به شهادت رسیده اند و از گردان های لشکر همیشه پیروز 41 ثارالله کرمان هستند. این شهدا در بازه زمانی 16 تا 20 مرداد در شهرستان های استان کرمان حضور می یابند و روز شنبه 17 مرداد کاروان شهدا در قالب دو مسیر به شهرستان های مختلف استان می رود. فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان انار گفت: کاروان 20 شهید گلگون کفن که 10 شهید غواص و 10 شهید گمنام هستند ساعت 18 امروز جمعه با استقبال گرم مردم شهید پرور این شهرستان وارد استان کرمان شدند.

ارزش و منزلت خبرنگاران تنها به روز آنها معطوف نمی شود
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: ارزش و منزلت خبرنگار تنها به روز خبرنگار معطوف نمی شود. به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، محمدرضا پورابراهیمی با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار، ابراز امیدواری کرد که به فضل الهی و با یاری و کمک اهالی رسانه، شاهد پیشبرد شایسته اهداف و برنامه های دولت در استان کرمان و ایجاد فضایی پر نشاط و امید و همچنین توسعه رونق اقتصادی در این خطه زر خیز باشیم. وی عنوان کرد: روز خبرنگار یادآور خدمات و زحمات انسان های شریف و فرهیخته ای است که در کسوت خبرنگاری و به مدد قلم های پاک و توانای خود به عنوان وجدان بیدار جامعه، بیرق بیداری و آگاهی را به دست گرفته و موجبات تهذیب، تعالی، پیشرفت و توسعه جامعه بشری را فراهم می آورند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *