پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | محمدرضا باهنر:امیدواریم شاخص اشتغال در استان کرمان بهبود پیدا کند

محمدرضا باهنر:امیدواریم شاخص اشتغال در استان کرمان بهبود پیدا کند





۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۲۰

محمدرضا باهنر:امیدواریم شاخص اشتغال در استان کرمان بهبود پیدا کند

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار و مسوولان استان کرمان همت بالایی دارند و همانطور که در بسیاری از شاخص ها رتبه اول کشور را داریم، انشاا… شاخص اشتغال در استان به نحوی باشد که رتبه قابل افتخاری در کشور داشته باشیم. محمدرضا باهنر در مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان در برج میلاد تهران اظهار کرد: رشد اقتصادی استان کرمان همواره و در تمام دوره ها از متوسط رشد اقتصادی کشور بیشتر بوده و این مدیون امکانات طبیعی کرمان است و مهم تر از ان مدیون نیروی انسانی باهوش، پرتلاش و آینده نگر و بصیر بوده است. وی با اشاره به ظرفیتهای استان کرمان در حوزه صنایع و معادن افزود: ظرف سه سال آینده چندین میلیون تن تولید فولاد در سال در استان خواهیم داشت این در حالی است که طی 12 سال گذشته همواره رنج می بردیم که کرمان دارای بزرگ ترین معادن زغال و آهن است، اما متاسفانه هیچگونه تولید فولادی در این منطقه وجود نداشت. باهنر تصریح کرد: با همت مدیران گذشته این کار آغاز شد و در انجمن توسعه استان کرمان قرار گذاشته ایم که در حمایت از توسعه استان رقابت در خیرات و کمک بیشتر می کنیم و در رقابت انتخاباتی نیز رقیب هستیم. البته استاندار نباید جناح های سیاسی را خیلی به هم نزدیک کند که در انتخابات رقابت نکنند.
وی بیان کرد: انجمن توسعه استان کرمان که از سال 82 پایه گذاری شد، تلاش می کند از هر نوع سرمایه گذاری که باعث اشتغال و بهره وری بیشتر از منابع کرمان می شود، حمایت کند و هر کاری که از دست ما بربیاید در این زمینه انجام می دهیم. نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم با کمک استاندار، استان کرمان رتبه آخر بیکاری کشور را کسب کرده و نرخ بیکاری را به یک رقمی برسانیم افزود: متاسفانه خیل عظیم فارغ التحصیلان بیکار را در کشور و به ویژه استان کرمان شاهد هستیم که خوشبختانه دولت در این زمینه تلاش های خوبی آغاز کرده و باید این حرکت خیلی سریع انجام شود.
باهنر تصریح کرد: استاندار و مسوولان استان کرمان همت بالایی دارند و همانطور که در بسیاری از شاخص ها رتبه اول کشور را داریم، انشاا… شاخص اشتغال در استان کرمان نیز به نحوی باشد که رتبه قابل افتخاری در کشور داشته باشیم.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *