پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۵

شروع اردوی مس با جلسه توجیهی و بدنسازی
کاروان تیم فوتبال مس کرمان دو روز پیش به منطقه‌ی کردان کرج رسید تا اردوی تدارکاتی خود را در این منطقه‌ی خوش آب و هوا آغاز کند.
بازیکنان و کادر فنی تیم مس کرمان پس از استقرار در محل اردوی خود با جلسه‌ی توجیهی کار خود را آغاز کردند و در این نشست، کادر فنی تیم مس، نحوه‌ی برگزاری این اردو را برای بازیکنان مس تشریح کردند.
در نوبت بعد از ظهر نیز بازیکنان مس به کارهای بدنسازی پرداختند و کار با وزنه را در دستور کار خود داشتند.
همچنین بازیکنان مس کار با توپ را نیز در این اردو در دستور کار قرار دادند و تمرینات هوازی و اجرای دستورات تاکتیکی وینگو بگوویچ از دیگر برنامه‌های تیم مس در این اردوی آماده سازی بود.
آب و هوای عالی کردان کرج و همچنین وجود سه زمین تمرینی با کیفیت بسیار عالی سبب شده است که تمرینات مس در این اردو با بهترین شکل ممکن پیگیری شود و بازیکنان مس با نشاط و شادابی خاصی تمرینات سخت بدنی را پشت سر بگذارند.

وضعیت چمن ورزشگاه باهنر مطلوب است
مهدی نامجو مدیر این ورزشگاه در رابطه با آخرین وضعیت چمن این ورزشگاه گفت: خوشبختانه چمن ورزشگاه باهنر کیفیت بسیار خوبی دارد و تمام تلاش ما این است که تا روز شروع بازی‌های مس در این ورزشگاه، کیفیت چمن آن را به بالاترین حد خود هم برسانیم.
وی افزود: هرچند در روزهای اخیر قطعی آب را در ورزشگاه باهنر داشتیم که این منحر شد در دو روز گذشته آب به چمن نرسد تا وضعیت ظاهری این چمن کمی زرد به نظر برسد اما این مشکل جدی نیست و با آبیاری مجدد چمن، کاملا سبز و هموار خواهد شد.
نامجو در رابطه با وضعیت سکوهای ورزشگاه باهنر نیز گفت: هنوز برای ترمیم صندلی‌های شکسته ورزشگاه اقدامی صورت نگرفته است و سکوهای ورزشگاه بخش اعظمی از صندلی‌های خود را از دست داده‌اند که من امیدوارم تا زمان شروع بازی‌های مس، این مشکل رفع شود و صندلی‌های نو برای ورزشگاه باهنر خریداری شود تا ما اقدام به نصب آن‌ها کنیم.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *