پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | آخرین وضعیت مس در اردوی کرج

آخرین وضعیت مس در اردوی کرج





۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۴

آخرین وضعیت مس در اردوی کرج

اردوی تیم فوتبال مس در کردان کرج همچنان ادامه دارد و بازیکنان این تیم زیر نظر کادر فنی در دو نوبت صبح و عصر به تمرینات بدنسازی و کار با توپ ادامه می‌دهند.
آب و هوای عالی این منطقه سبب شده است که بازیکنان با نشاط زیادی به تمرینات بپردازند و کفیت مطلوب چمن محل تمرینات مس نیز به بگوویچ این انگیزه را داده است که با شاگردان خود با شدت تمام کارهای تاکتیکی را مرور کنند تا بازیکنان مس مرز آمادگی خود را بیشتر از قبل پیدا کنند.
امکانات عالی بدنسازی محل تمرینات مس نیز سبب شده است که لوکا رادمن کارهای بدنی را به بهترین شکل ممکن برروی نفرات مس پیاده کند تا تیم در طول بازی‌ها با کمترین مشکل بدنی روبرو شود.
بازیکنان جدید مس از جمله ارشاد یوسفی و هادی سهرابی نیز از روز اول تمرینات به تیم اضافه شده‌اند و با اضافه شدن بازیکنان جدید دیگر، ترکیب مس روز به روز به تکامل بیشتری می‌رسد. تیم مس کرمان روز 13 مرداد در یک بازی تدارکاتی در همین مجموعه به مصاف تیم خیبر خرم آباد می‌رود. تیم مس بازی‌های تدارکاتی دیگری هم در دستور کار دارد که با توجه به شرایط اردویی خود آن‌ها را مشخص خواهد کرد. وضعیت روحی عالی بازیکنان مس در این اردو سبب شده است که تمرینات مس نیز با بهترین کیفیت ممکن انجام شود و مسی‌ها عرق‌ریزان و مصمم در انتظار شروع بازی‌های لیگ یک باشند.
بازیکنانی که تا امروز در اردوی کردان کرج با تیم مس تمرین کرده‌اند به شرح زیر می‌باشند:
1 فرزاد حسین‌خانی 2 احمد زنده‌روح 3 محمد مختاری 4 بهنام داداش وند 5 علی یونسی 6 ارشاد یوسفی 7 عباس کاظمیان 8 علی مرزبان 9 میلاد پورصف‌شکن 10 حسین قهارپور 11 سعید صادقی 12 کورش ملکی 13 هادی سهرابی 14 ادریس کوچکی 15 عبدالله حسینی 16 میلاد روزبهانی 17 هادی رکابی 18 زینال خیری
همچنین نفرات مس که در لیست زیر 23 سال تیم مس قرار دارند و همگی جزو نفرات بومی و تیم‌های پایه مس محسوب می‌شدند که در این فصل در کنار لیست بزرگسالان مس می‌توانند در لیگ یک بازی کنند و به همراه تیم نیز در اردوی کردان کرج تمرین می‌کنند به این شرح می‌باشد:
19 محمد حسین حیدری 20 فرشید علوی 21 حسین رفیعی 22 علی خورشیدی 23 مهران سیدی 24 میلاد محمدی 25 امیرحسین عسگری 26 علی خلیلی 27 مصطفی مظهری 28 کیان عباسپور 29 امین کاظمیان 30 کیوان کدخدازاده 31 علیرضا آرتا
لیست مس کرمان همچنان برای جذب بازیکن جا دارد به طوری که تیم فوتبال مس کرمان برای تقویت ترکیب خود در زمین سه بازیکن جدید را به تیم خود اضافه خواهد کرد.
هادی رکابی هافبک بازیساز فصل قبل سایپا کرج بازیکنی است که فصل آینده در مس بازی خواهد کرد. رکابی یکی از بازیکنان خوبی است که تیم‌های زیادی خواهان به خدمت گرفتن او بودند که در نهایت او به تیم مس کرمان خواهد آمد.
او که سابقه‌ی بازی در لیگ یک و تیم نفت گچساران را هم دارد، با بازی‌های خوبی که برای این تیم انجام داد به تیم سایپا کرج رفت و فصل قبل در لیگ برتر توپ زد.
رکابی همچنین سابقه‌ی بازی در فولاد یزد در لیگ یک و گهر درود و نفت تهران در لیگ برتر را نیز دارد و قابلیت بازی با هر دو پای خود را دارا می‌باشد.
محمد رضا زینال خیری هافبک چپ فصل قبل تیم شهرداری اردبیل نیز با امضای قراردادی به تیم مس کرمان اضافه شد.
زینال خیری فصل قبل در نیم فصل اول در تیم نفت و گاز گچساران توپ می‌زد و در نیم فصل دوم به تیم شهرداری اردبیل رفت و در مجموع 1354 دقیقه در لیگ یک فصل قبل بازی کرد و در هر دو تیم خود روی گل‌های زده شده اثرگزاری خوبی داشت و همین سبب شد که این بازیکن مد نظر وینگو بگوویچ در خط میانی مس قرار گیرد.
زینال‌خیری 25 ساله که سابقه‌ی بازی در تیم ملی امید ایران را هم دارد، در تیم‌های لیگ برتری گسترش فولاد و سایپا نیز بازی کرده است.
مهیار نوری مدافع وسط فصل قبل داماش گیلان نیز دیگر بازیکنی است که به تیم مس اضافه شده است. نوری که فصل قبل در تیم خود بازی‌های بسیار خوبی انجام داد یکی از مدافعان مطمئن لیگ یک محسوب می‌شد.
او یکی از بازیکنانی بود که در تمامی بازی‌های تیم داماش به زمین رفت و با 1710 دقیقه در تمامی بازی های داماش به طور ثابت بازی کرد و در خط دفاعی این تیم عملکرد بسیار خوبی نیز برجای گذاشت.
نوری با وجود سن کم خود در خط دفاع بسیار مطمئن نشان می‌دهد و سابقه‌ی دعوت به تیم ملی امید را نیز در کارنامه‌ی خود دارد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *