سایت خبری پیام ما آنلاین | تکنولوژی

تکنولوژی





۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۵

Moto X Play یک باتری غول‌پیکر دارد
در کنار نسل سوم موتو جی و موتو اکس استایل، موتورولا از گوشی موتو اکس پلی (Moto X Play) نیز پرده‌برداری کرد که نسخه‌ای کوچک‌تر و ارزان‌تر اما با ظرفیت باتری بیشتری نسبت به موتو اکس استایل است. موتو اکس پلی دارای صفحه نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p و یک باتری بزرگ 3630 میلی آمپرساعتی است. با چنین مشخصاتی می‌توان موتو اکس پلی را نسخه بهبودیافته‌ای از نسل دوم موتو اکس 2014 دانست که احتمالا با چنین ظرفیت بالای باتری می‌تواند کمبود عمر باتری مدل‌های گذشته را جبران کند. علاوه بر این، پلی دارای یک دوربین 21 مگاپیکسل در عقب و 5 مگاپیکسل در جلوست. موتورولا می‌گوید دوربین تمام گوشی‌های جدیدش در رده خود بهترین هستند. پلی نیز مانند دیگر گوشی‌های امروز موتورولا از سرویس Moto Maker برای تغییر دلخواه پنل پشتی بهره‌مند خواهد بود. موتورولا می‌گوید پلی 300 تا 400 دلار از گوشی‌های بالارده بازار مانند آیفون و گلکسی S6 ارزان‌تر خواهد بود. این گوشی از ماه آینده در 55 کشور دنیا عرضه می‌شود.

نسل سوم Moto G همچنان ارزان‌قیمت و توانا
موتورولا معمولا در کنار پرچمدار اصلی‌اش، یک گوشی ارزان‌قیمت پایین‌رده به نام Moto G نیز دارد که از محبوبیت بالایی در بازار برخوردار است. چند روز پیش، موتورولا از نسل جدید «موتو جی» رونمایی کرد. این گوشی اندازه 5 اینچی و رزولوشن p 720 نسل قبلی‌اش را حفظ کرده، اما یک نسخه آپگرید شده از اسنپ‌دراگون 410 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز را صاحب شده است. طبق معمول، مشتریان موتورولا می‌توانند با سرویس Moto Maker ظاهر و استایل گوشی خود را به راحتی انتخاب کنند. دوربین عقب این گوشی از 8 به 13 مگاپیکسل رسیده است. رم و حافظه داخلی این گوشی نیز از 1 و 8 گیگابایت در نسل قبل، به 2 گیگابایت و 8 گیگابایت در نسل 2015 ارتقا پیدا کرده است. البته موتورولا سعی داشته این گوشی را همچنان ارزان‌قیمت نگه دارد و یک نسخه با 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی نیز عرضه کرده است. موتو جی سیستم‌عامل اندروید لالی‌پاپ را در خود دارد و گواهینامه IPX7 ضد آب و گرد و خاک را دریافت کرده است. هر دو نسخه موتو جی با قابلیت ارتباط 4G، درگاه microSD، فلش عقب دوگانه، دوربین جلوی 5 مگاپیکسل و یک باتری با ظرفیتی 20 درصد بیشتر از مدل سال قبل تولید شده‌اند. قیمت مدل 8 گیگابایتی 179.99 دلار است که برای مدل 16 گیگابایتی به 219.99 دلار می‌رسد.

بازی مافیا 3 تایید شد
مجموعه بازی‌های مافیا از جمله عنوان‌هایی به‌حساب می‌آیند که علاقه‌مندان بسیار زیادی دارند. داستان خوب در کنار روندبازی (GamePlay) قابل قبول و هیجان‌انگیز باعث شده که افراد زیادی این بازی‌ها را تجربه کنند. پس از منتشر شدن مافیا 2، خبرهای مختلفی درباره قسمت سوم منتشر شد. از حضور صداپیشه‌ها برای ضبط صدا در استودیوی سازنده این بازی گرفته تا ثبت دامین‌های اینترنتی مختلف، به این موضوع اشاره داشتند که این بازی دردست ساخت قرار دارد. سرانجام ساخت بازی مافیا 3 توسط شرکت 2K تایید شد. این شرکت اعلام کرد که اولین تریلر این بازی را در نمایشگاه گیمزکام که چند روز دیگر در شهر کلن کشور آلمان برگزار می‌شود، منتشر خواهد کرد. شرکت 2K با ارسال ایمیلی به رسانه‌های مختلف خبر ساخت این بازی را تایید کرد و به این موضوع اشاره کرد که اطلاعات جدید به همراه اولین تریلر را تا چند روز دیگر منتشر خواهد کرد. البته استودیوی سازنده بخش‌هایی از بازی را تنها به برخی از رسانه‌ها نشان می‌دهد و فعلا قرار نیست این نمایش‌ها به‌صورت عمومی منتشر شوند. تایید شدن بازی مافیا 3 یکی از خبرهای غافلگیر کننده‌ای بود که قبل از گیمزکام منتشر شده است.

سامسونگ با سیب‌‌های بزرگ‌اش به جنگ اپل می‌رود!
در روزها و هفته‌های گذشته تصاویر مختلفی از دو گوشی گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 اج پلاس منتشر شده بود. حتی با قاب‌هایی که شرکت Spigen برای نوت 5 طراحی کرده هم آشنا شدیم. در هفته‌های گذشته اطلاعات مختلفی درباره بنچمارک نوت 5 و نوع قلم در نظر گرفته شده برای این گوشی هم منتشر شده بود. همچنین سامسونگ اعلام کرده که برای معرفی این دو گوشی مراسمی را در تاریخ 22 مرداد ماه در شهر نیویورک برگزار می‌کند. از آن‌جایی که سامسونگ این دو گوشی را برای رقابت با آیفون جدید راهی بازار می‌کند، نام این برنامه را «سیب بزرگ» (The Big Apple) گذاشته است. امروز دو تصویر از مدل نهایی دو گوشی گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 اج پلاس منتشر شده است. تصاویری که به احتمال زیاد ما را با ظاهر نهایی این دو محصول جدید سامسونگ آشنا می‌کند.
گوشی گلکسی S6 اج پلاس را می‌توان مدل بزرگ‌تر گوشی گلکسی S6 دانست، چرا که سامسونگ از سخت‌افزار تقریبا یکسانی برای این گوشی‌ها استفاده کرده است. براساس اطلاعاتی که قبلا منتشر شده بود، به‌احتمال زیاد این گوشی از یک دوربین 16 مگاپیکسلی برخوردار است.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *