پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | ورزش

ورزش





۳ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۵۶

رونمایی از نخستین مشتری رسمی برای سردار
اسپارتاک مسکو خواهان جذب آزمون
یکی از سایت های معتبر خبری روسیه از اولین مشتری دست به نقد مهاجم ایرانی روبین کازان پرده برداشت.
به گزارش سایت TOPRE روسیه که جزو معتبرترین سایت های خبری فوتبال این کشور محسوب می شود تنها یک روز بعد از بسته شدن پرونده این فصل لیگ برتر روسیه مدعی شد باشگاه اسپارتاک مسکو برای خرید سردار آزمون از باشگاه روبین کازان دست به کار شده و نخستین بسته پیشنهادی اش برای جلب رضایت مهاجم ایرانی و کازانی ها را ارائه داده است. این سایت روسی با اشاره به حضور احتمالی قربان بردی اف روی نیمکت رهبری باشگاه قدیمی اسپارتاک مسکو نوشت:« سردار آزمون بعد از درخششی که در پیراهن تیم روستوف داشت حالا مد نظر تیم های بزرگی قرار گرفته است اما اسپارتاک که به شدت خواهان همکاری با قربان بردی اف است قصد دارد این مهاجم ایرانی که بازیکن موردعلاقه این مربی محسوب می شود را شکار کند تا راه برای ورود بردیاف به اسپارتاک هموار شود».

قوچان نژاد یک گام تا بازگشت
به سرزمین لاله ها
مهاجم ایرانی باشگاه چارلتون با اتمام قراردادش در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می شود و به همین خاطر مشکلی برای پیوستن به تیم های دیگر ندارد.
بعد از این که رضا قوچان نژاد از تمدید قراردادش با چارلتون سقوط کرده به دسته دوم انگلیس خودداری کرد این باشگاه هفته گذشته رسما از پایان همکاری دو طرف خبر داد تا به این ترتیب راه برای پیوستن این مهاجم به تیم های دیگر هموار شود. در شرایطی که راجع به مقصد آتی قوچان نژاد حرف و حدیث های زیادی به گوش می رسید و حتی برخی منابع از احتمال حضور او در MLS آمریکا یا لیگ ستارگان قطر خبر می دادند این بازیکن تصمیمش را برای فصل آتی اتخاذ کرده و قصد دارد دوباره فوتبالش را در سرزمین لاله ها ادامه دهد. گوچی در حال حاضر از چهار تیم هرنوین، توئنته، اوترخت و نایمخن برای فصل آتی پیشنهاد رسمی دریافت کرده که بنا به ادعای سایت های خبری هلندی او در یک قدمی توافق با باشگاه سابقش هرنوین است تا بار دیگر در کنار خانواده اش به فوتبال خود ادامه دهد. قوچان نژاد که در لیست جدید تیم ملی بین بازیکنان مدنظر کارلوس کی روش قرار نگرفته دوست ندارد فرصت حضور در جام جهانی 2018 را از دست بدهد از همین رو بهترین راه برای بازگشت به تیم ملی را حضور دوباره در لیگ برتر هلند و درخشش در این مسابقات دیده تا بلکه نظر مساعد کارلوس کی روش را به خود جلب کند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *