پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | شهردار منطقه یک در حاشیه برگزاری ورزش صبحگاهی: ایجاد روحیه نشاط و شادابی هدف اصلی شهرداری ها است

شهردار منطقه یک در حاشیه برگزاری ورزش صبحگاهی: ایجاد روحیه نشاط و شادابی هدف اصلی شهرداری ها است





۳ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۴۴

شهردار منطقه یک در حاشیه برگزاری ورزش صبحگاهی:
ایجاد روحیه نشاط و شادابی هدف اصلی شهرداری ها است

فاطمه پورمرادی
ورزش صبحگاهی خانوادگی بامداد روز پنجشنبه در هوای مطبوع و دلنشین بهاری با حضور جمع کثیری از ورزشکاران به میزبانی شهرداری منطقه یک برگزار شد. ورزش صبحگاهی به همت انجمن صبح و ورزش سالهاست که روز های پنجشنبه با حضور اعضای این انجمن و به میزبانی ادارات و سازمان های دولتی و غیر دولتی متفاوت برگزار می شود. میزبان این هفته اعضای خانواده بزرگ صبح و ورزش شهرداری منطقه یک کرمان بود که با میزبانی از این ورزشکاران با نشاط ،علاقه و توجه خود را به ورزش های همگانی نشان داد. علی سعیدی شهردار منطقه یک استان کرمان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: ایجاد روحیه نشاط و شادابی با فضای های متبوع و مناسب سازی هدف اصلی شهرداری ها است.
وی گفت: شهرداری ها معمولا یک ارگان خود گردان می باشند که با مشارکت های مردم که با به موقع پرداختن عوارض شهرسازی و مطالبات خود در امر خدمات شهری ما را یاری نمایند. وی عنوان کرد: با دنیای مجازی و وسایل الکترونیکی که امروزه همه ی خانواده ها در گیر هستند می طلبد که با تحرک و ورزش و حرکت های مردمی اقشار مختلف را به صحنه آورد که از این فضای خوب استفاده نمایند .شهردار منطقه یک اظهار داشت: ورزش باعث شادابی و نشاط و انرژی مضاعف روزانه می شود و روند کار کردن را بالا می برد .
وی خاطرنشان کرد:از همه ی مردم می خواهیم که از این جوی که در تمامی فضا ها چه پارک ها ، پیاده رو ها و ست های ورزشی بوجود امده است در کنار خانواده ها از این امکانات استفاده نمایند. وی تاکید کرد: استارت کار ورزش در منطقه یک در پارک ریاضیات زده شده است ،سعی شده است ورزش صبحگاهی در تمامی پارک ها به همت شهرداری ها برگزار شود.
شهردار منطقه یک ادامه داد: ورزش شبانگاهی خانوادگی در پارک شهید در دو روز یکشنبه ها و سه شنبه ها هر هفته ساعت 9 الی 10 با مربی یوگای خنده ،علی ایرانمنش برگزار می شود.دسعیدی گفت: ما به ورزش تمامی همکاران اهمیت می دهیم که یک فرهنگ عمومی برای تشویق تمامی اقشار شود و مانند یک بیماری مسری فرا گیر شود .
وی از افتتاحیه استخر شنای شهدای خانوک در سال آینده خبر داد و گفت: متاسفانه شهرداری استخر شنا ندارد و ما برای همکاران از دیگر استخر های شنا سطح شهر استفاده می کنیم . وی افزود: برنامه های مختلف شهرداری منطقه یک اعم از ورزش صبحگایه ،ورزش شبانگاهی و اردوهای اطراف شهر کرمان اممسال به جد دنبال می شود. وی از تیم های کوهپیمایی شهرداری خبر داد و گفت: یکی از برنامه هایی که به جد دنبال می کنیم بحث کوهپیمایی و پیاده روی عمومی می باشد .این مسئول گفت: امسال شهرداری بر آن است که امکانات شهرداری را مجهز نماید و تا بحال پارک های شهید فرحرو ،شهید مفتح، قلعه دختر را به امکانات ورزشی مجهز نموده است . وی در پایان خاطر نشان کرد: فضا سازی ورزشی اطراف گنبد جبلیه و پارک پردیس امسال در دستور کار قرار دارند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *