پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۵۷

با کسب سهمیه المپیک به یکی از آرزوهایم رسیدم
دونده 200 متر ایران گفت: با کسب سهمیه بازی‌های المپیک ریو در مسابقات دوومیدانی جام کازانوف به یکی از آرزوهای ورزشی‌ام رسیدم. محمدحسین ابارقی، در خصوص کسب سهمیه بازی‌های المپیک اظهار داشت: از اینکه موفق شدم به عنوان نخستین نماینده کشورم در ماده 200 متر سهمیه المپیک را کسب کنم، بسیار خوشحالم. وی ادامه داد: شاید کسی فکر نمی‌کرد که ایران بتواند در ماده 200 نماینده‌ای برای بازی‌های المپیک داشته باشد اما خوشبختانه زحمات ما و البته حمایت مسئولان نتیجه داد و این امر رویایی محقق شد. دونده 200 متر ایران گفت: پس از مسابقات قهرمانی آسیا در هیچ رویدادی شرکت نکردم. در رقابت‌های رکوردگیری میزان آمادگی خودم را نشان دادم. سپس در پیکارهای رکوردگیری تهران زمان 20 ثانیه و 65 صدم ثانیه را از خودم به ثبت رساندم و آنجا بود که احساس کردم توانایی ثبت رکورد بهتری را در این ماده دارم. ابارقی خاطرنشان کرد: در مسابقات کازانوف هم توانایی خودم را نشان دادم و موفق شدم به یکی از آرزوهای زندگی‌ام دست پیدا کنم.

یوسفی به مس بازگشت
دروازه‌بان سابق تیم فوتبال مس کرمان در بازی‌های این فصل مجددا پیراهن مس را بر تن خواهد کرد.
تیم فوتبال مس برای تقویت پست دروازه‌بانی خود در بازی‌های لیگ یک، با ارشاد یوسفی که یکی از دروازه‌بانان با تجربه‌ی ایران محسوب می‌شود و قبلا نیز سابقه بازی در این تیم را داشت به توافق رسید.یوسفی در لیگ برتر سال 89- به عنوان90 دروازه‌بان اول تیم مس کرمان محسوب می‌شد که با این تیم بازی‌های بسیار خوبی را هم در کارنامه‌اش ثبت کرد. یوسفی پس از جدایی از مس با تیم فولاد خوزستان عنوان قهرمانی لیگ برتر ا هم کسب کرد. او هرچند فصل قبل فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد و در دو بازی برابر پرسپولیس و تراکتورسازی برای تیم فولاد به زمین رفت ولی با این حال از نظر بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. قرار است یوسفی در اردوی کردان به تمرینات تیم مس اضافه شود.

نکونام شماره 6 را به نوه امام تقدیم کرد
دیروز اعضای بخش مدیریت، هیات مدیره، بازیکنان و کادر فنی سایپا امروز ظهر به جماراه رفتند و میهمان نوه امام بودند که حسابی اهل فوتبال است. جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی و ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا پیراهن شماره 6 را به یادگار امام تقدیم کردند . در این دیدار مجید جلالی از کادر فنی سایپا و سجادی از هیات مدیره صحبت کردند. در پایان این مراسم اعضای سایپا با سیدحسن عکس سلفی گرفتند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *