سایت خبری پیام ما آنلاین | خاموشی شورای شهر

خاموشی شورای شهر





۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۳۶

شهردار کرمان سه باره استعفا کرد. سیف الهی شهردار کرمان برای بار سوم در طول دوران شهرداری خود استعفا کرد. استعفایی که هرچند به گفته اعضای شورا هنوز متن آن به شورا نرسیده است اما به نظر می رسد این بار دیگر مشقی نباشد. سه گانه سیف الهی این بار دیگر راه برگشتی ندارد و سومین استعفا آخرین استعفای اوست و برای همیشه با شهرداری کرمان خداحافظی خواهد کرد. اما نکته ای که در این میان باید به آن پرداخت وضعیت شورای شهر کرمان است. شورایی که کمترین میزان صداقت را با مردم داشته است و درباره آخرین استعفای شهردار کرمان که 40 روز پیش بود توضیحی به مردم نداده است. در طول این مدت اعضای شورای شهر با وجود تکثر رسانه ها در کرمان کمترین شفافیت را داشته اند و حتی مهمترین جلسه شورای شهر امسال که همان جلسه بررسی استعفای شهردار بوده است را پشت درهای بسته تشکیل دادند.
خاموشی شورای شهر
جلسه ای که می توانست برای مردم کرمان خیلی مهم باشد تا حداقل مردم کرمان بدانند که کم کاری از چه کسی است. شهردار چرا می خواهد استعفا بدهد و شورای شهر چرا مخالف است؟ این بدیهی ترین حق شهروندان که موکلان اعضای شورای شهر هستند می باشد. شاید جلسه سورای شهر کرمان برای بررسی استعفای شهردار آخرین فرصت اعضای شورا برای صداقت و همدلی بیشتر با مردم شهر کرمان باشد.
آقای رئیس شورا و اعضای محترم شورای شهر کرمان لطفا به قانون پایبند باشید و در سال همدلی و همزبانی با مردم روراست بمانید و فارغ از هر گرایش سیاسی با برگزاری جلسه علنی بیش از هرچیز با مردم صادق باشید و برای جلب اعتماد دوسویه میان شورا به عنوان اصلی ترین نهاد مدنی و مردم بکوشید و بگذارید مردم خود بدانند و خود قضاوت کنند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *