پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | توقف خط تولید پژو ۴۰۵ در سال ۹۶

توقف خط تولید پژو ۴۰۵ در سال ۹۶





۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۲۸

توقف خط تولید پژو ۴۰۵ در سال ۹۶
مدیرعامل ایران خودرو از احتمال لغو قرارداد همکاری با شرکت پژوی فرانسه و حضور رسمی شرکت‌های بنز و فولکس واگن در بازار ایران خبر داد و گفت: قصد داریم اواخر سال ۹۶ خط تولید پژو ۴۰۵ را متوقف کنیم گزیده صحبت های هاشم یکه زارع را در زیر به نقل از مهر می خوانید:
پس از توافق هسته ای، هیات‌هایی به ایران سفر کرده اند که آلمان اولین تیم اقتصادی بود که برای حضور ابراز علاقه کرد و در حاشیه آن نیز مذاکراتی با دو شرکت خودرویی بنز و فولکس واگن در ایران صورت گرفت.
شرکت بنز یکی از شرکت‌های قدری است که به واسطه موضوع تحریم، بازار ایران را ترک کرد که بر این اساس، اخیرا با بنز مذاکراتی صورت گرفته و این شرکت حاضر شده به صورت تمام‌قد وارد بازار ایران شود.
دفتر بنز در ایران ظرف سه ماه آینده آغاز به کار خواهد کرد و براساس قرارداد ۱۰ ساله ای که با این شرکت منعقد خواهد شد، تولید خودروهای تجاری به زودی در ایران از سوی بنز آغاز خواهد شد.
در خصوص تولید خودروهای سواری قراردادی ۵ ساله به زودی میان ایران خودرو و شرکت بنز به امضا خواهد رسید که بر اساس آن، شرکت ستاره ایران که وارد کننده رسمی خودروهای بنز بود و شرکت تاپ خودرو که تولیدکننده است، به زودی عرضه و تولید خودروهای بنز را در ایران آغاز خواهند کرد.
پژو تا این لحظه نباید مطمئن باشد که قراردادش با ایران خودرو امضا خواهد شد و حتی اگر این قرارداد امضا شد، او شریک اول ما نخواهد بود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *