پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | تخلفات دولت قبل را به دادگاه داده ایم

تخلفات دولت قبل را به دادگاه داده ایم





۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۲۱

تخلفات دولت قبل را به دادگاه داده ایم
سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران گفت: قرار نیست که مجلس به این توافق رای بدهد؛ طبق مصوبه مجلس توافق در شورای عالی امنیت بررسی می شود و مجلس می تواند نظراتش را به شورا منتقل کند.گزیده صحبت های نوبخت را به نقل از خبرآنلاین و مهر در زیر بخوانید:
بعد از اینکه دولت یازدهم فعالیت خود را اغاز کرد، عده ای انتظار را داشتند که ما اسناد تخلفات دولت قبل را اعلام کنیم. دراین صورت تمام روزهایی که مردم در انتظار کنترل تورم و افزایش رشد اقتصادی بودند، صرف دعوا و مشاجره می شد و وقت کشور گرفته می شد! به همین دلیل این سیاست را دنبال نکردیم. البته ما به وظیفه قانونی خود نسبت به ارسال مدارک تخلفات دولت قبل به دادگاه عمل کرده ایم.
جهانگیری رییس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی است که هر دو هفته یک بار جلسات این ستاد را با حضور مقامات عالی دستگاهای مختلف از جمله دستگاه قضایی برگزار می کند، بنابراین اطلاعات ایشان درباره تخلفات دولت قبلی بسیار دقیق است. ما استقابل می کنیم از مسئولین دولت قبلی قبول مسئولیت کنند و به دادگاه بیایند و توضیحات و مدارک خود را اعلام کنند.
در رابطه با گم شدن دکل ها دستگاه های نظارتی پیگیر هستند، اتفاقا در جلسه گذشته ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی یکی از دستگاه ها گزارش ریز این موضوع را ارائه داد که این تخلف چگونه و به چه ترتیبی انجام شده است. بعد از تکمیل و نهایی شدن این گزارش حتما مراجع مربوطه گزارش آن را اعلام خواهند کرد.
رسانه ملی باید زیر نظر سه قوه اداره شود. ما هیچ انتظار دیگری نداریم جز اینکه رسانه ملی در جایگاه ملی عمل کند و از اتخاذ یک سلیقه سیاسی پرهیز کند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *