سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر ورزشی

خبر ورزشی





۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۱۳

پول نداشتیم سرباز گرفتیم
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در رابطه با انتقاداتی که از این تیم بابت گرفتن بازیکنان سرباز می شود گفت: ما پول نداریم و به همین دلیل بازیکن سرباز جذب می کنیم و باشگاه هایی که ثروتمند هستند از ما انتقاد می کنند.
سعید عباسی در رابطه با اعتراض سرمربی سایپا در مورد پیوستن بازیکنان مطرح سرباز به جمع تراکتورسازان گفت: من نمی دانم چرا آقای جلالی در انتقادهایش مدام از تیم تراکتورسازی نام می برند. جالب است که زمانی ایشان سرمربی همین تراکتورسازی بود، این تیم 9 بازیکن سرباز گرفته بود و یا مگر ایشان زمانی سرمربی تیم پاس نبود؟ تیم که سربازهای بسیاری را در لیست خود داشت چرا آن موقع صحبتی در این مورد نمی کردند و یا از این قضیه انتقاد نمی کردند؟ در حال حاضر هم نمی دانم چرا آقای جلالی باید انتقاد کند؟
وی ادامه داد: اگر منظور ایشان از این انتقادات حضور محمدرضا اخباری در تیم ماست باید بگویم ایشان چرا از فصل قبل چیزی نمی گوید؟ زمانی که بازیکنان سرباز به تیم ما آمدند و لیست تیم را پر کردند و بعدا عنوان شد نمی توان از بازیکنان سرباز استفاده کرد. تراکتورسازی با توجه به لیست پرشده اش حتی در لیگ قهرمانان آسیا نیز نتوانست از بازیکنان سربازش استفاده کند و از این موضوع ضرر دید.
عباسی در ادامه گفت:ما نه لابی سنگینی داشتیم و نه دنبال مسائل دیگر بودیم، ما حتی نتوانستیم نام سربازها را در فصل قبل عوض کنیم تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم، ایشان هم اگر به موضوعات اینچنینی اعتراض و یا انتقادی دارد برود مجلس و به قانون این موضوع اعتراض کند. باشگاهی وجود دارد که پول آنچنانی خرج می کند و بازیکنان بزرگ جذب می کنند یک باشگاه مثل ما هم پول ندارد و بازیکن سرباز جذب می کند.
مدیرعامل تراکتوری ها در پایان گفت: من به آقای جلالی توصیه می کنم برود یقه افرادی که تخلف می کنند را بگیرند، ما کارمان را کاملا قانونی انجام می دهیم، جنگ فوتبال ایران شده است جنگ فقیر و غنی، جالب است که همان تیم های ثروتمند از ما فقرا انتقاد می کنند.

سنگچولی در خونه‌به‌خونه
تیم دسته‌اولی خونه‌به‌خونه آمل که به تازگی امتیاز لیگ دسته‌اولی را خریده درحال یارگیری است.
به گزارش «دی اسپورت»، سیروس سنگچولی دروازه بان فصل گذشته مس کرمان پس از مذاکره با چندتیم لیگ یکی با تیم خونه به خونه آمل به توافق رسید.
این تیم با خرید امتیاز تیم بهمن شیراز راهی مسابقات لیگ یک شده و امیدوار است با اکبر میثاقیان نتایج خوبی را به دست آورد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *