پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | پیشنهاد

پیشنهاد





۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۵۹

بازی Fallout Shelter به اندروید
هم راه خواهد یافت
از زمان عرضه‌ی نسخه‌ی iOS بازی «فال آوت» Fallout و معرفی آن در نمایشگاه E3 بیش از یک ماه می‌گذرد و بالاخره بتسدا تاریخ انتشار نسخه‌ی سیستم عامل اندروید آن را هم اعلام کرد. این ناشر بازی‌های ویدیوی خبر داده است که این بازی موبایلی را روز بیست و دوم مرداد ماه می‌توان به صورت رایگان از پلی استور گوگل دانلود کرد. گذشته از این، بازی Fallout Shelter با یک به‌روزرسان مهم به اندروید خواهد آمد؛ البته این به‌روزرسان در همان روز برای iOS هم منتشر خواهد شد. دراین به‌روزرسان دشمنان جدیدی مثل پنجه‌ی مرگ (Deathclaw) به بازی اضافه خواهد شد که قرار است کشتن‌شان در مقایسه با دیگر دشمنان سخت‌تر باشد. همچنین پاداش‌های جدیدی هم به بازی اضافه خواهد شد که از میان آنها می‌توان به آقای «به‌درد بخور» (Mr. Handy) اشاره کرد. آقای به‌دردبخور می‌تواند دورن پناهگاه زیرزمینی (Vault) سفر کند، غنایم جمع‌آوری کند و برای شما بجنگد و اگر نیاز باشد به بیابان برهوت (wasteland) فرستاده شود. برای کسانی که با Fallout Shelter آشنایی ندارند توضیح می‌دهیم که این بازی هم مثل فال آوت در دنیای پساآخرالزمانی جریان دارد که سطح روی زمین قابل زندگی نیست. انسان‌ها در پناهگاه‌های زیرزمینی زندگی می‌کنند و شما هم مسوولیت اداره‌ی این دنیای زیرزمینی را برعهده دارید. شما باید آب، غذا و دیگر غنایم را برای جمعیت درون پناهگاه جمع‌آوری کنید و همچنین از آنها در مقابل حمله‌ی دشمنان و آتش دفاع کنید. اگر شما از طرف‌داران مجموعه‌ی فال آوت هستید، بد نیست که نسخه‌ی موبایلی آن را هم بازی کنید.

گوشی HTC Hima Aero به‌زودی عرضه خواهد شد
یکی از شرکت‌های فعال در زمینه‌ی ساخت تلفن‌های همراه هوشمند، HTC است. این شرکت تایوانی به‌عنوان نخستین شرکت عرضه‌کننده دستگاهی با سیستم‌عامل موبایل شرکت مایکروسافت در سال 2002 شناخته می‌شود. شرکت HTC نخستین تلفن هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید خود را در سال 2008 عرضه کرده است. از همان زمان تا به حال این شرکت مدل‌های گوناگونی از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها برپایه سیستم‌عامل‌های ویندوز موبایل، ویندوز فون و اندروید را طراحی و روانه بازار کرده است.
پیش از این اخبار و شایعه‌های زیادی در مورد زمان عرضه‌ی جدیدترین گوشی پرچمدار HTC منتشر شده بود. این گوشی جدید با اسم رمز HTC Hima Aero شناخته می‌شود. یکی از ویژگی‌های جدید این گوشی صفحه نمایش Quad HD با رزولوشن 1440×2560 پیکسل است. البته لازم به‌ذکر است که هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد سایز صفحه نمایش این محصول منتشر نشده، اما احتمالا قرار است شاهد یک صفحه نمایش 5 اینچی باشیم. براساس اخبار و شایعه‌ها یکی دیگر از ویژگی‌های این گوشی یک دوربین اصلی با دیافراگم f/1.9 و قابلیت پشتیبانی از عکاسی RAW است. پیش از این HTC در برخی مدل‌های خود مانند One M9+، One E9+ و One ME از صفحه نمایش Quad HD بهره گرفته بود. البته این مدل‌ها در بازارهای آمریکا عرضه نشده بودند و گوشی هوشمند Hima Aero اولین گوشی هوشمند شرکت HTC با صفحه نمایش Quad HD است که قرار است روانه بازارهای آمریکا شود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *