پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۵۰

انعقاد تفاهم نامه شرکت گاز با دانشگاه شهید باهنر کرمان
شرکت گاز استان کرمان و دانشگاه شهید باهنر کرمان در راستای گسترش فعالیت های علمی و پژوهشی ، تفاهم نامه همکاری امضا کردند. به گزارش امور پژوهش شرکت گاز استان کرمان ، این تفاهم نامه به منظور ایجاد و گسترش فعالیت های علمی و پژوهشی و با رویکرد ارتقای دانش محوری در منابع انسانی ، اجرای پروژه های تحقیقاتی ، کاربردی مورد نیاز شرکت بر اساس ضوابط موجود ، ارائه سمینارها و کارگاه های کوتاه مدت در زمینه دانش فنی روز به منظور ارتقای توان علمی کارشناسان شرکت و انجام داوری و نظارت بر پروژه های تحقیقاتی شرکت حسب نیاز ، منعقد شده است. همچنین حمایت از پایان نامه های دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از مفاد این تفاهم نامه می باشد.محمد علی ودیعتی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان با تاکید بر تلاش شرکت برای برقراری ارتباط موثر و تنگاتنگ با دانشگاه ، اظهار امیدواری کرد : این همکاری های متقابل ، حل مشکلات و پیشرفت و توسعه همه جانبه ی صنعت را در پی داشته باشد.

پرداخت یارانه به حوزه سلامت
استاندار کرمان گفت: یکی از سیاستهای دولت یازدهم پرداخت یارانه مستقیم در حوزه سلامت است و دولت امیدوار است بتواند این حرکت را به صورت پایدار ادامه دهد. به گزارش ایسنا علیرضا رزم حسینی در مراسم افتتاح بخش نوزادان بیمارستان افضلی پور با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در بخش سلامت اقدامات حاکمیتی بسیار خوبی انجام داده است تصریح کرد: یکی از اهداف دولت یازهم این بوده است که بتواند در بخش سلامت، یارانه ها را طوری پرداخت کند که مستقیما با سلامت مردم سر و کار داشته باشند و همه بتوانند از آن نهایت استفده را کنند. وی تصریح کرد: در بخش نوسازی یا تکمیل بیمارستان‌ها و همچنین افزایش کیفیت بیمارستان‌ها، خوشبختانه خدمات بسیار خوبی در دولت یازدهم انجام شده است به طوری که 8000 میلیارد تومان سالانه در حوزه سلامت یارانه مستقیم داده می شود. رزم حسینی ادامه داد: یکی از سیاستهای دولت، پایدار کردن این حرکت است که خوب است یارانه اینگونه به مردم داده شود نه به صورت نقدی که ضربات بسیار بدی به اقتصاد و جیب مردم وارد کند.

به چهار هزار زوج تحت حمایت امداد جهیزیه داده می‌شود
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: هم اکنون حدود چهار هزار زوج تحت حمایت ما و در لیست دریافت جهیزیه قرار دارند. به گزارش ایسنا وحید میرزایی با اعلام این خبر اظهار کرد: امسال در روز تولد حضرت فاطمه 60 هزار زوج تحت حمایت کمیته امداد که زمینه ازدواج آنها فراهم شده است به خانه بخت می‌روند. وی افزود: در سال گذشته حدود سه هزار زوج از ما جهیزیه دریافت کردند و هم اکنون نیز حدود چهار هزار زوج تحت حمایت ما و در لیست دریافت جهیزیه قرار دارند که بخشی از این کمک به صورت بلاعوض به آنها اعطا می‌شود. مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: سال گذشته برای جهیزیه هر زوج میزان دو میلیون تومان و امسال نیز سه میلیون تومان در نظر گرفته شده است. میرزایی در ادامه با اشاره به پایگاه‌های نیکوکاری محلات تصریح کرد: این طرح مانند کودک خردسالی است که نیاز به همراهی دارد، اما بحمدالله طرح خوب و تاثیرگذاری بوده و حتی خارج از محله‌ها نیز یک شبکه اجتماعی نیکوکاری ایجاد شده است.

هزینه 500 میلیارد ریال در بیمارستان افضلی پور کرمان
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده برای توسعه بیمارستان افضلی پور طی یک سال آینده 500 میلیارد ریال در این بیمارستان هزینه می شود. به گزارش ایرنا علی اکبر حق دوست در آیین افتتاح دومین بخش مراقبت های ویژه نوزادان بیمارستان افضلی پور افزود: توسعه بخش اورژانس، ایجاد بخش زایمان و راه اندازی ساختمان بنیاد نفیس و پیوند اعضا از جمله برنامه ریزی های توسعه ای در بیمارستان افضلی پور است. وی گفت: بیمارستان روانپزشکی در کنار بیمارستان افضلی پور با 150 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی و در راستای راه اندازی طب هسته ای و رادیوگرافی نیز اقدام خواهد شد. وی با اشاره به اینکه طرح جامع بیمارستان افضلی پور در حال نهایی شدن است گفت: بیمارستان در این طرح یکهزار تختخوابی خواهد بود و با احتساب تخت های ویژه، یکهزار و 200 تخت خواهد داشت تا به عنوان یک قطب اعلام موجودیت کند. رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکید کرد: برای رسیدن به این هدف یکهزار و 300 میلیارد ریال تا یکهزار و 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *