پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۴۸

اصلاحیه
در شماره 410 روزنامه پیام ما مورخ 30 تیرماه 1394 خبری با عنوان «تقدیر فرماندار بم از مشترکین خوش حساب اداره برق» که «تقدیر اداره برق بم از مشترکین خوش حساب برق با حضور فرماندار بم» صحیح است که بدینوسیله اصلاح می شود.

کشف 9 قطعه شئ تاریخی از قاچاقچیان عتیقه در جیرفت
رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: 9 قطعه شی عتیقه و تاریخی در شهرستان جیرفت از قاچاقچیان عتیقه کشف شد. به گزارش فارس یدا… حسن‌پور در نشست خبری اظهار داشت: در راستای مبارزه‌ جدی با قاچاقچیان انسان، کالا و میراث فرهنگی، اداره مبارزه با جرائم اقتصادی، کالا و قاچاقچیان ارز پلیس آگاهی استان کرمان موفق شدند روز گذشته یک باند قاچاق اشیای عتیقه را شناسایی کنند. وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی خوبی که صورت گرفت 9 قطعه شی عتیقه و تاریخی در شهرستان جیرفت از قاچاقچیان عتیقه کشف شد و دو نفر هم تحت تعقیب قرار گرفتند. حسن‌پورعنوان کرد: این اشیای تاریخی شامل ظروف سفالی کوچک نقش‌دار، دستبند نقره، یک سکه نقره، یک قاشق از جنس شیشه، یک شی مفرغ به حالت جام کوچک و چند مهره به اشکال مختلف مربوط به تمدن جیرفت است. رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: این اشیا‌ توسط کارشناسان میراث فرهنگی بالغ بر 10 میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده‌اند.

مشاوره برای امنیت و ارزش انتخاب رشته نیاز است
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: به دلیل امنیت و ارزش انتخاب رشته، مشاوره نیاز است. به گزارش فارس محمد اسلامی در حاشیه همایش تخصصی مشاوره تحصیلی در رفسنجان اظهار داشت: موضوع انتخاب رشته با ارزش و سرنوشت‌ساز است. وی بیان داشت: انتخاب رشته فرآیند چند جانبه‌ای است، بنا نیست فرد به تنهایی تصمیم بگیرد، انتخاب رشته یک کار تیمی و خانوادگی است، زیرا همه عوامل اطراف فرد می‌تواند تاثیرگذار باشند. اسلامی با بیان اینکه اگر در انتخاب رشته از حضور و راهنمایی دیگران استفاده کنیم، درصد موفقیت بالا می‌رود، افزود: هزینه‌های تحصیلی و آینده شغلی و همراهی والدین در انتخاب رشته باید در نظر گرفته شود. وی با بیان اینکه قرار نیست فارغ‌التحصیل شویم و شغلی پیش‌بینی نکرده باشیم، عنوان کرد: بخش عمده‌ زندگی ما متاثر از شغلمان است، شغل، جایگاه و موقعیت ما را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *