پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | باژیان رئیس هیئت هندبال استان کرمان: برای نخستین بار رقابت‌های هندبال نونهالان استان برگزاری شد

باژیان رئیس هیئت هندبال استان کرمان: برای نخستین بار رقابت‌های هندبال نونهالان استان برگزاری شد





۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۲۶

باژیان رئیس هیئت هندبال استان کرمان: برای نخستین بار رقابت‌های هندبال نونهالان استان برگزاری شد

رئیس هیئت هندبال استان کرمان از برگزاری رقابت‌های هندبال نونهالان استان کرمان برای نخستین‌بار خبر داد.
محمد باژیان اظهار داشت: مسابقات هندبال استان کرمان برای نخستین بار در رده نونهالان به میزبانی سرچشمه برگزار و براساس گزارش کمیته برگزاری، تیم‌ها در دو گروه چهار تیمی طبق قرعه‌کشی قرار گرفتند.
رئیس هیئت هندبال استان کرمان افزود: در گروه یک این مسابقات تیم‌های هیئت هندبال کرمان، سیرجان، جیرفت و بم و در گروه دو تیم‌های شهرداری کرمان، زرند، نرماشیر و کانون هندبال کرمان قرار داشتند.
وی ادامه داد: این مسابقات از روز چهارشنبه سی و یک تیرماه تا جمعه دوم مردادماه جاری ادامه داشت و در پایان دور مقدماتی تیم‌های کرمان و جیرفت ازگروه یک و تیم‌های زرند و شهرداری کرمان از گروه دو به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
رئیس هیئت هندبال استان کرمان عنوان کرد: در دیدار رده‌بندی که عصر روز جمعه دوم مردادماه جاری بین تیم‌های شهرداری کرمان و جیرفت برگزار شد، تیم شهرداری کرمان با نتیجه 11 بر پنچ توانست تیم جیرفت را شکست و مقام سوم را کسب کند.
باژیان ادامه داد: در دیدار فینال که بین تیم‌های هیئت هندبال کرمان و زرند برگزار شد، تیم هیئت هندبال کرمان با نتیجه 14 بر 10 بر تیم هیئت هندبال زرند پیروز شد و مقام اول را کسب کرد.
رئیس هیئت هندبال استان کرمان گفت: در پایان این مسابقات تیم هیئت هندبال کرمان با مربیگری امید محمدی و علی‌ نژادصاحبی مقام اول، تیم زرند با مربیگری حسن جعفری و ابراهیمی مقام دوم و تیم شهرداری کرمان با مربیگری مجتبی بینا و محمودرضا جاهد مقام سوم را کسب کردند.
باژیان با قدردانی از همه کسانی که در برگزاری این مسابقات زحمت کشیده‌اند، بیان داشت: خانواده هندبال کرمان ظرفیت زیادی دارد و اگر با همدلی و کار گروهی بتوانیم از تمام این ظرفیت‌ها استفاده کنیم، روزهای خوبی در انتظار رشته هندبال استان کرمان است.
وی با تشکر از شهردار سرچشمه به خاطر میزبانی این دوره از مسابقات از تمام افراد و اعضای هیئت هندبال استان کرمان که در برگزاری این دوره از مسابقات نقش داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *