سایت خبری پیام ما آنلاین | فلز ناطق نوری اصولگراست

فلز ناطق نوری اصولگراست





۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۱۸

فلز ناطق نوری اصولگراست

نایب رئیس کرمانی مجلس در نشستی خبری درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است. گزیده صحبت های محمدرضا باهنر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را در زیر به نقل از خبرآنلاین می خوانید:
مجلس خبرگان پشتوانه ولایت فقیه است و ولایت فقیه مایه پایداری و ایستادگی نظام است؛ از این رو باید انتخابات مجلس خبرگان مراقبت شود.
پایداری یک جریان فعال است که تعامل خوبی با اصولگرایان دارد. ما آنها را در زمره جبهه بزرگ اصولگرایی می‌دانیم و به دنبال وحدت حداکثری در همه جریان‌ها هستیم
طیف آقای احمدی‌نژاد چند دسته شده است و باید پس از اعلام حضور مشخص کنند که می‌خواهند در کدام دسته قرار گیرند؛
اصلاح‌طلبان اصرار دارند که بگویند ناطق‌نوری اصلاح‌طلب است ولی ما می‌گوییم نه ناطق‌نوری فلزش اصولگرایی است، ما اصرار داریم که آقای ناطق‌نوری فعالیت سیاسی خود را آغاز کند و مطمئن هستیم که اگر وارد فعالیت سیاسی شود حتما اصولگرا خواهد بود؛ برخی از دوستان که ایشان را اصلاح‌طلب می‌دانند مسائلی را که ما می‌دانیم نمی‌دانند.
ما به صورت عادی باید تمام معاهدات بین‌المللی را در مجلس به تصویب برسانیم؛ استثنائاتی وجود دارد و آن مربوط به اختیارات ولی فقیه و همچنین شورای عالی امنیت ملی است. مصوبات شورای عالی امنیت ملی زمانی قابل اجراست که از سوی رهبری تنفیذ شود. اگر شورا وارد موضوعی نشود حتما مصوبه مجلس مورد نیاز است ولی اگر وارد شود دیگر ورود مجلس موضوعیت ندارد.
مجلس می‌تواند درباره این توافق بله یا خیر بگوید. من این اطمینان را می‌دهم که مجلس و دولت در این زمینه همصدا خواهند بود.
برداشتن تحریم‌ها آثار زیادی دارد. کشورهایی که بخواهند با ایران همکاری کنند، می‌توانند این اقدام را انجام دهند و کشورهایی که نمی‌خواهند با ایران معامله داشته باشند نیز مانعی برایشان وجود ندارد؛ پیش از این هر کشوری که می‌خواست با ایران وارد معامله شود از سوی مجامع بین‌المللی توبیخ می‌شد. با این توافق این مانع برداشته می‌شود و کشورها می‌توانند مبادلات اقتصادی را با ایران از سر بگیرند.
طیف‌های متنوعی در مجلس وجود دارد اینها افراط و تفریط است، این صدای مجلس نیست و این جزو نقاط مثبت مجلس است که صدای آن نه تفریط و نه افراط است، اصلاح‌طلبان فعال هستند؛ خط قرمز نظام فتنه و انحراف است. بسیاری از اصلاح‌طلبان مقابل فتنه ایستاده‌اند و درباره آن موضع دارند. آنها نسبت به نظرات ما هم موضع دارند از این رو در گروه خود جای می‌گیرند .ما اصلاح‌طلبان زیادی در مجلس هشتم داشتیم ولی فتنه‌گر نبودند ما نباید با چوب فتنه اصلاح‌طلبان را برانیم چراکه این ظلم است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *