پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | کوچکی در مس

کوچکی در مس





۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۰۷

کوچکی در مس
بازیکن فصل قبل فولاد نوین اهواز با امضای قراردادی به تیم مس کرمان پیوست.
ادریس کوچکی که سابقه‌ی بستن بازوبند کاپیتانی تیم فولاد نوین را هم در فصل قبل داشت به کرمان آمد تا پس از اضافه شدن به جمع بازیکنان مس فصل آینده در این تیم توپ بزند.
کوچکی که در دفاع راست بازی می‌کند، فصل قبل در تمام بازی‌های فولاد نوین به زمین رفت و در مجموع 1666 دقیقه برای این تیم بازی کرد و یکی از بازیکنان موثر در راه صعود فولاد نوین به لیگ برتر بود.
این بازیکن با حضور در تمرینات تیم مس رسما کار خود را با این تیم و زیر نظر وینگو بگوویچ آغاز کرد.
کوچکی که متولد دوازده بهمن سال 69 می‌باشد، سابقه‌ی بازی در تیم‌های شموشک، استقلال اهواز، استقلال خوزستان و فولاد نوین اهواز را دارد.
زوج خط دفاعی مس کرمان در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فصل قبل، با تمدید قراردادهای خود در این تیم ماندگار شدند.
علیرضا‌ نظیف‌کار و محمد مختاری که فصل قبل زوج بسیار خوبی در دفاع میانی مس تشکیل داده بودند، ظهر امروز با حضور در باشگاه مس، برای فصل بعد هم با این تیم به توافق رسیدند تا همچنان در کنار هم برای مس بازی کنند.
با حضور نظیف‌کار و مختاری و جذب چند دفاع میانی خوبی که برای مس در این فصل انجام شده است، خیال کادر فنی و هواداران مس می‌تواند از استحکام خط دفاعی تیم مس برای فصل بعد راحت باشد.
مختاری و نظیف‌کار از فردا در تمرینات تیم مس حاضر می‌شوند و کار خود را رسما برای فصل بعد با مس آغاز خواهند کرد. کار مذاکره‌ی باشگاه مس با چند بازیکن دیگر نیز نهایی شده است که به محض امضای قرارداد با آن‌ها نیز اسامی این بازیکنان نیز اعلام خواهد شد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *