پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵

شهردار بم با اشاره به برگزاری جشنواره کرمان:
اولویت باید جذب گردشگر باشد
شهردار بم با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان در برج میلاد تهران به «پیام ما» گفت: اولویت اول ما باید جذب گردشگر باشد. علیرضا ریاضی افزود: باید از فرصت های طلایی برای جذب سرمایه گذار در بخش خصوصی با توجه به ظرفیت های شهرستان بم استفاده کنیم. وی اظهار داشت: با توجه به اینکه شهر بم یک تجربه تلخ و عظیم از لحاظ آسیب فیزیکی چه در بحث شهرسازی و چه در بعد انسانی داشته است تبادل این تجربه تلخ برای افزایش راندمان مدیریت بحران در همه جای کشور لازم است و به همین دلیل سمینار بم، زلزله و میراث جهانی بسیار با اهمیت است. ریاضی با اشاره به فرهنگ غنی شهر بم ابراز داشت: این فرهنگ غنی در زمینه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و گردشگری در برج میلاد تهران به صورت ویژه به تصویر کشیده می شود. شهردار بم در پایان گفت: شهرداری بم با حمایت مدیران شهرستان، فرماندار، امام جمعه و نمایندگان بم در مجلس و همه نهادهای دولتی و مردمی سعی بر معرفی شایسته بم و منطبق با فرهنگ دارالصابرین دارد.

وقوع سه زمین لرزه در کرمان
زمین لرزه ای به بزرگی 4.9 در مقیاس امواج درونی زمین( ریشتر) شامگاه شنبه سیرچ از توابع کرمان را لرزاند . به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ،زمین‌لرزه‌هایی به بزرگی 4.9 ریشتر و 3.5 و 3.2 ریشتر منطقه‌ی سیرچ و گلباف در استان کرمان را لرزاند. زمین‌لرزه سیرچ درعمق 10 کیلومتری زمین رخ داده است. هنوز هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی گزارش نشده است. بر اساس این گزارش با اعلام زمین لرزه بلافاصله راهداران در محل حضور یافتند.

نهادینه کردن فرهنگ صحیح رانندگی نیازمند همکاری عمومی است
فرماندار جیرفت گفت: نهادینه کردن فرهنگ صحیح رانندگی به همکاری همه اقشار جامعه نیاز دارد لذا در جهت تحقق این هدف مهم همه دستگاه ها تلاش کنند. به گزارش ایرنا احمد امینی روش در نشست شورای ترافیک شهرستان جیرفت افزود: همه دستگاه های اجرایی باید با همیاری با پلیس درصدد ارتقای فرهنگ رانندگی باشند. وی با بیان این که پلیس در محورها حضور دارد تا مردم صحیح و سالم به مقصد برسند تصریح کرد: باید قدردان خدمات پلیس باشیم و از آنها تشکر کنیم که در سرما و گرما در محورها حضور دارند. وی گفت: توسعه همه جانبه شهرها و افزایش وسایط نقلیه را شاهد هستیم و در کنار آن باید محورهای مواصلاتی و تجهیزات پلیس نیز به روز باشد. فرماندار جیرفت با اشاره به فعال شدن کارگاه های راهسازی در محورهای مهم شهرستان جیرفت بیان کرد: محور جیرفت – بم، محور جیرفت – بافت و محور جیرفت به سمت شهرستان های جنوبی با همت دولت تدبیر و امید راهسازی آنها شروع شده و پیشرفت خوبی داشته اند. وی گفت: دولت تمام تلاش خود را برای احداث زیرساخت ها به کار گرفته و محورهای مواصلاتی یکی از زیر ساخت های مهم توسعه یافتگی است که در دستور کار دولت در جنوب کرمان است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *