پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | اختتامیه جشنواره بزرگ هفت باغ علوی برگزار شد/ بانوی کرمانی برنده لیفان 620

اختتامیه جشنواره بزرگ هفت باغ علوی برگزار شد/ بانوی کرمانی برنده لیفان 620





۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷

اختتامیه جشنواره بزرگ هفت باغ علوی برگزار شد/ بانوی کرمانی برنده لیفان 620

اولین جشنواره بزرگ هفت باغ
بنا بر این گزارش31 تیرماه اختتامیه اولین جشنواره بزرگ هفت باغ علوی با حضور تاجیک نماینده دادستان کرمان، مهدی سیاوشی مدیر عامل و علیرضا دادگر معاون اجرایی هفت باغ علوی، مهندس تفاهمی رییس اولین جشنواره بزرگ هفت باغ علوی، محمد علی برازوان مدیر عامل مجتمع خودرویی شرکت هزار، آقای نژاد محمودی مدیر مجتع گردشگری پالیز و برخی از سرمایه گذاران محور گردشگری هفت باغ علوی برگزار شد و آزاده پایدار برنده خودرو لیفان 620 ، جایزه ویژه اولین جشنواره بزرگ هفت باغ علوی شد.
این اختتامیه که در مجموعه تفریحی و گردشگری پالیز 2 واقع در کیلومتر 20 محور گردشگری هفت باغ علوی برگزارمی‌شد حضور پررنگی را از مردم و علاقه مندان در خود جای داده بود. مردم دیار کریمان که چشم انتظار اختتامیه این جشنواره بودند گروه گروه به محل برگزاری اختتامیه می آمدند و نیم نگاهی هم به جایزه ویژه این جشنواره که خورودی لیفان 620 سفیدرنگی بود داشتند. میهمانان از همان ابتدا با شور و هیجان برگه های قرعه کشی خود را در صندوق می ریختند و تا آخرین لحظه بسته شدن درب صندوق ازدحام جمعیت را در کنار صندوق شاهد بودیم. این مراسم صرفا برای قرعه کشی نبود بلکه برنامه های فرهنگی هنری از جمله اجرای موسیقی و نمایش را در خود جای داده بود و دل میهمانان را شاد کرد. قرعه کشی ها از ساعت مچی آغاز شد و مرحله به مرحله ارزش جوایز بالاتر می رفت و همراه با آن شور وهیجان میهمانان نیز برای رسیدن به جایزه ویژه بیشتر می شد. پس از اهدا جوایز نقدی 100 و 200 هزار تومانی و جوایزی دیگر از قبیل تلفن همراه، تلویزیون ال ای دی، ساعت مچی؛ بلیط رفت و برگشت به مشهد مقدس و جزیره کیش و … به میهمانان به بخش جایزه ویژه جشنواره رسیدیم. جایزه ویژه این جشنواره یک دستگاه خودرو لیفان 620 بود که پس از قرعه کشی، خانم آزاده پایدار برنده خوش شانس این جایزه شد. نکته جالب توجه این بود که آزاده پایدار دو شب قبل از برگزاری مراسم اختتامیه برای اولین بار از رستوران گردان مجتمع تفریحی گردشگری فلامینگو در محور گردشگری هفت باغ علوی خرید نمود و همانند دیگر مشتریان رستوان ها کارت قرعه کشی را دریافت کرده بود. جشنواره بزرگ هفت باغ علوی از دی ماه 1393 به منظور جذب هرچه بیشتر مردم به محور گردشگری هفت باغ علوی و ایجاد شور و نشاط و استفاده از امکانات مراکز تفریحی و گردشگری این محور کار خود را آغاز کرد. این جشنواره با برگزاری مسابقه هایی همچون دوچرخه سواری، شیرینی، پیاده روی، سافاری و… برگه هایی را جهت شرکت در قرعه کشی به مدعوین و میهمانان ارایه می داد. هم چنین کلیه رستوارن های این مجموعه در طول این جشنواره در بین مشتریان خود برگه های قرعه کشی را توزیع می کردند. این جشنواره اولین جشنواره بزرگ هفت باغ علوی بود.
جشنواره هفت‌باغ هرساله
برگزار خواهد شد
مهدی سیاوشی مدیرعامل شرکت عمران هفت باغ علوی ماهان درباره این جشنواره گفت: از سال گذشته مجموعه‌های ورزشی، تفریحی، گردشگری و … مستقر در هفت‌‌باغ برای ایجاد نشاط و سرگرمی مردم کرمان اقدام به برگزاری جشنواره‌ای کرده‌اند. وی افزود: این جشنواره شامل مسابقات سوارکاری، پیاده‌روی‌های خانوادگی، برگزاری مراسم‌های مذهبی و برنامه‌های متنوع دیگر بود که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم مواجه شد. سیاوشی تصریح کرد: همه افرادی که در برنامه‌های جشنواره هفت‌باغ علوی شرکت کرده بودند یکسری قبض‌ جهت شرکت در قرعه‌کشی دریافت کردند که جوایز متعددی از جمله یک خودروی لیفان نیز برای برندگان در نظر گرفته شده بود.
استقبال 4000 نفری
از جشنواره هفت‌باغ
مدیرعامل شرکت عمران هفت باغ علوی ماهان در کرمان با اشاره به اینکه نماینده دادستانی نیز در اختتامیه جشنواره هفت باغ حضور داشت بیان کرد: علی‌رغم اینکه محل برگزاری اختتامیه جشنواره حدود 20 کیلومتر از کرمان فاصله داشت اما خوشبختانه با استقبال بی‌نظیری از سوی مردم مواجه شد به طوریکه حدود 4000 نفر در مراسم شرکت کردند. وی بیان کرد: از آنجا که با اقبال و رضایت مردم از جشنواره هفت باغ روبرو شدیم قصد داریم در سال‌های بعدی نیز این برنامه ادامه یابد و هر سال بهتر، پربارتر و با رضایت حداکثری مردم همراه باشد. سیاوشی در ادامه به پروژه‌های هفت باغ اشاره و اظهار کرد: هم اکنون تعداد 23 رستوران، تالار و مجموعه گردشگری در هفت‌باغ علوی وجود دارد که این مجموعه را در کشور بی‌نظیر می‌کند. وی ادامه داد: ضمن اینکه تعداد 60 هزار اصله درخت دست‌کاشت در مجموعه هفت باغ وجود دارد که به صورت قطره‌ای آبیاری می‌شوند و زیبایی این محور را چندین برابر کرده‌اند، گذشته نیز 400 میلیون تومان جهت خریداری سم و کود درختان این محور هزینه شده است. مدیرعامل شرکت عمران هفت باغ علوی ماهان در کرمان افزود: بخش عمده محور هفت‌باغ علوی را پروژه‌های گردشگری به خود اختصاص داده‌اند و در همین راستا از 16 تا 23 مردادماه جاری 9 پروژه گردشگری در فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری که مهمترین آن پارک آبی و افتتاح رستوران آسیاب‌بادی خواهد بود، مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.
قرارگیری محور هفت‌باغ زیر پوشش گاز در آینده نزدیک
وی گفت: روز گذشته در نخستین بخش هفت باغ گاز تزریق شد و قرار است تا دو ماه آینده کل محور هفت باغ زیر پوشش گاز قرار گیرد و به طور کلی ما تلاش می‌کنیم تا بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم و امیدواریم سرمایه‌گذاران نیز از طرح‌های مختلف استقبال کنند. سیاوشی بیان کرد: در مدت هشت سال گذشته ما فهمیدیم که باید به خداوند اتکا کرده و دست به زانوی خودمان بگیریم و تلاش کنیم و خوشبختانه با روی کار آمدن دولت یازدهم نیز همکاری‌ها بیشتر نمود پیدا کرد و دستگاه‌ها نیز مانع ایجاد نکرده و در حد وسع خود یاری‌گر ما هستند. وی خاطرنشان کرد: حمایت‌های استاندار کرمان از محور هفت باغ نیز بسیار کمک کننده است و خوشبختانه هفت باغ راه خود را پیدا کرده و پیش می‌رود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *