سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر ورزشی

خبر ورزشی





۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۵

لیگ یک بدون تاخیر استارت میخورد
در حالی که بسیاری از تیم‌های لیگ دسته اول خواستار تعویق شروع بازی‌های لیگ یک هستند، به گفته‌ی مقامات فدراسیون این مسابقات در موعد از پیش تعیین شده آغاز خواهد شد.قرار است قرعه‌کشی لیگ دسته اول پنجم مرداد در سالن آمفی تاتر هتل المپیک برگزار شود و گفته می‌شود که این مراسم از ساعت هشت شب از شبکه ورزش به صورت مستقیم پخش می‌شود اما خبرهایی نیز به گوش می‌رسد که به دلیل اختلافات با اسپانسر این اتفاق رخ ندهد و مراسم به طور زنده روی آنتن نرود.محمودزاده مسئول برگزاری بازی‌های لیگ دسته اول نیز گفت: تیم‌ها تا 17 مرداد فرصت دارند تا لیست خود را به کمیته مسابقات تحویل دهند.وی ادامه داد: هر تیم می‌تواند از 22 بازیکن بزرگسال و 10 بازیکن زیر 23 سال یعنی متولدین یازده بهمن 1371 به بعد و 8 بازیکن جوانان و امید استفاده کند.محمودزاده تاکید کرد بازی‌ها 26 مرداد بدون تاخیر آغاز خواهد شد.وینگو بگوویچ سرمربی تیم مس کرمان نیز از مربیانی بود که خواستار تعویق دو هفته‌ای بازی‌ها شده بود.

نکونام بازیکن سایپا یا مربی تیم ملی
زمانی که جواد نکونام خداحافظی اش از فوتبال ملی را رسانه ای کرد، یک سناریو در ذهن بسیاری از فوتبالی ها شکل گرفت: نکونام آخر فصل فوتبال را کنار می گذارد و دستیار کی روش می شود. سناریویی که با درخواست رسمی کی روش از رئیس فدراسیون برای اضافه کردن نکونام به کادرفنی تیم ملی شکل جدی تری پیدا کرد. با حضور نکونام با سایپا به نظر می رسید این سناریو منتفی شده باشد اما کاپیتان سابق تیم ملی می گوید همین حالا هم اگر بتواند، حتما به تیم ملی کمک می کند: از روزی که بازیکن تیم ملی شدم تا امروز تمام هدفم این بود که در تیم ملی خدمت کنم و حالا هم همینطور است. اگر فرصتی باشد در هر عنوانی به تیم ملی کمک خواهم کرد. علی دایی در سایپا، تبدیل به سرمربی همزمان سایپا و تیم ملی شد و شاید نکونام می خواهد با روشی شبیه دایی بازیکن سایپا و دستیار کی روش در تیم ملی باشد. البته اگر آقا مجید، چنین اجازه ای به نکو بدهد!

گل گهر و نفت فعالیت قانونی دارند
اسماعیل حسن‌زاده در خصوص فعالیت های باشگاه گل‌گهر سیرجان و تسویه حساب این باشگاه نیز اظهار داشت: باشگاه گل‌گهر سیرجان پس از پرداخت بدهی و کسب رضایت شاکی خود، از دریافت خدمات فوتبال بهره‌مند می‌شود و می تواند به فعالیت خود به طور بلامانع ادامه دهد.
به گزارش پیام ما و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره پرونده بدهی باشگاه نفت تهران اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در سوابق موجود در دبیرخانه کمیته انضباطی، باشگاه فرهنگی ورزشی نفت تهران فاقد هرگونه طلبکار حقیقی و حقوقی بوده و کمیته انضباطی با توجه به شرایط فوق، ضمن عذرخواهی از باشگاه نفت تهران، ارائه هرگونه خدمات فوتبال به این باشگاه را بلامانع و حق این باشگاه اعلام می‌کند.

بازیکنی که یکشبه ضرب در سه شد
روزهای منتهی به اعلام لیست کروش برای جام جهانی 2014 برزیل، روزهایی سرنوشت ساز در زندگی احمد آل نعمه بودند. روزهایی که کروش لیستش تکمیل شده بود و بین خلعتبری و آل نعمه باید یکی را انتخاب می کرد. انتخاب اول کروش خلعتبری بود، اما وضعیت تیم به گونه ای بود که او ترجیح می‌داد بازیکنان دفاعی بیشتری داشته باشد. در نهایت تصمیم بر این شد تا او خلعتبری را از فهرست نهایی تیم حذف کند و آل نعمه مسافر برزیل شود. مسافر برزیل شدن برای آل نعمه، یک جهش بزرگ به همراه داشت. بازیکنی که پیش از این سالانه 500 – 600 میلیون دستمزد دریافت می‌کرد، به یکباره دستمزدی یک میلیارد و 400 میلیون تومانی نصیبش شد. یکی از بالاترین دستمزدهای رسما اعلام شده سال گذشته که تعجب همگان را برانگیخته بود. اما وضعیت او با نیم فصل بازی در تراکتور و نیم فصل بازی در فولاد مانند سابق شد. او دوباره قیمتی متوسط بین همان 500 – 600 میلیون قبلی پیدا کرده است. حالا می توان متوجه شد که حضور در لیست تیم ملی برای یک بازیکن چه مزیت هایی به همراه دارد و چقدر باعث پیشرفت او می شود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *