پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۳

سبد خرید مس پر تر از همیشه
باشگاه صنعت مس کرمان با یک بازیکن جدید برای فصل بعد رقابت‌های خود به توافق رسید.
هادی سهرابی کاپیتان فصل قبل تیم داماش گیلان با امضای قراردادی رسما به تیم مس کرمان اضافه شد و فصل آینده پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.
سهرابی که متولد سال 1367 می‌باشد سابقه بازی در تیم‌های پگاه، پیکان و نساجی را در پرونده دارد و در تیم ملی فوتبال امید ایران نیز به بازی پرداخته است.
این هافبک میانی فصل قبل در تمامی بازی‌های تیم داماش بازی کرد و یک گل نیز برای تیم خود به ثمر رساند و یکی از موثرترین بازیکنان تیم خود در فصل قبل بود.
سهرابی قابلیت بازی در خط حمله را نیز دارد و از آن دسته بازیکنان چند پسته محسوب می‌شود. وی تمرینات خود را با تیم مس کرمان آغاز کرده است.
فعالیت باشگاه مس برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی تیم فوتبال خود همچنان ادامه دارد.
ظهر دیروز دو بازیکن دیگر با تیم فوتبال مس کرمان قرارداد امضا کردند و فصل بعد برای این تیم توپ می‌زنند.
میلاد کرمانی‌مقام فرزند مرتضی کرمانی‌مقام بازیکن نامدار پرسپولیس رسما به تیم مس کرمان پیوست و پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.
این هافبک خوش‌تکنیک چپ پا پیش از این در تیم‌های سایپا، استقلال تهران و پیکان توپ زده است و با جنگندگی خود می‌تواند سمت چپ تیم مس را به شدت فعال کند.
عبدالله حسینی دیگر بازیکنی بود که امروز با مس به توافق رسید و با این تیم قرارداد امضا کرد.
این بازیکن در پست دفاع وسط کار می‌کند و فصل قبل در خط دفاعی تیم فولاد یزد بازی می‌کرد که نمایش‌های بسیار خوبی را از خود ارایه کرد و فصل آینده را در تیم مس کرمان توپ خواهد زد.
این دو بازیکن در لیست وینگو بگوویچ قرار داشتند و از فردا در تمرینات تیم کرمان حاضر خواهند شد.
کار مذاکره و جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی تیم مس برای فصل بعد همچنان ادامه دارد.

مجتبی ترشیز به گسترش فولاد تبریز پیوست
مدافع فصل گذشته مس کرمان به تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پیوست. مجتبی ترشیز مدافع راست سابق مس که 2 فصل در کرمان حضور داشت، با عقد قراردادی یک ساله به گسترش فولاد تبریز پیوست تا این فصل را در لیگ برتر بازی کند. ترشیز فصل گذشته حدود 900 دقیقه برای مس بازی کرد. به این ترتیب هر 2 مدافع راست مس در فصل گذشته از این تیم جدا شدند. وحید اسماعیل بیگی و مجتبی ترشیز.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *