پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم: ملوانی‌ها با 80 درصد تیم ما صحبت کرده‌اند

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم: ملوانی‌ها با 80 درصد تیم ما صحبت کرده‌اند





۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۲

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم: ملوانی‌ها با 80 درصد تیم ما صحبت کرده‌اند

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: موضوع نقل و انتقالات و جابه‌جایی بازیکنان در فوتبال امروز مسئله‌ای عادی و کاملا طبیعی است.
مرضیه جعفری با اشاره به صحبت‌های سرمربی تیم ملوان بندرانزلی که وی را متهم به صحبت با بازیکنان این تیم برای حضور آن بازیکنان در شهرداری بم کرده است، اظهار کرد: موضوع نقل و انتقالات در فوتبال یک مسئله مهم است و در فصل نقل و انتقالات ما شاهد جابه‌جایی بازیکنان از تیمی به تیم دیگر هستیم، اما اینکه ملوانی‌ها می‌گویند من با بازیکنانشان برای حضور در بم صحبت کرده‌ام کذب است، چرا که باشگاه ماموریت داشت با این بازیکنان صحبت کند.
وی افزود: در هر صورت این موضوع عادی است و من هم می‌توانم بگویم در همین چند روز اخیر باشگاه ملوان با 80 درصد از بازیکنان تیم شهرداری بم که قرار‌داد رو به اتمام است برای رفتن به انزلی صحبت کرده است‌.
جعفری خاطرنشان کرد: تیم شهرداری بم در این فصل از مسابقات هفت تا هشت بازیکن خود را در اختیار ندارد، کادر فنی تیم چند بازیکن را نمی‌خواهد و تعدادی دیگر از بازیکنان ما نیز قصد ادامه کار را در این فصل از مسابقات ندارند.
وی ابراز کرد: یکی از بازیکنان اصلی ما با مصدومیت روبه‌رو است و همه این موارد در نهایت موجب شده تا ما با کمبود بازیکن مواجه باشیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم افزود: آنگونه که بازیکنان به من می‌گویند ملوانی‌ها پیشنهادات مالی خیلی خوبی به بازیکنان تیم ما داده‌اند، اما تا جایی که مطلع هستیم همه این بازیکنان خواهان ادامه کار با باشگاه شهرداری بم بوده و با توجه به کسب عنوان قهرمانی متعدد همه انگیزه زیادی برای ماندن در بم و کسب پنجمین قهرمانی متوالی در فوتبال بانوان را دارند.
وی با اعلام خبر آغاز تمرینات آماده‌سازی تیمش از هفته گذشته بیان کرد: ما تمرینات آماده‌سازی خود را در بم با حضور بازیکنان بومی آغاز کرده‌ایم و در این بین از 16 مرداد ماه اردوی آماده‌سازی خود را در تهران برپا می‌کنیم تا برای حضور در مسابقات به آمادگی مطلوبی برسیم.
جعفری تصریح کرد: من چیزی به بازیکنان ملوان نگفتم، بلکه خودشان در تمرینات ملی گفته بودند که دوست دارند در تیم ما بازی کنند، از طرفی خیلی از مربیان با بازیکنان تماس می‌گیرند و این موضوع حرفه‌ای است.
سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: قرعه‌کشی فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور 6 مرداد ماه انجام می‌شود و بازیکنان ما برای کسب پنجمین عنوان قهرمانی متوالی در این مسابقات انگیزه‌های زیادی دارند./فارس

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *