پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبرهای کوتاه شهرستان راور

خبرهای کوتاه شهرستان راور





۳ خرداد ۱۳۹۵، ۹:۵۰

تعمیر و بازسازی کامل چاه آب شهرداری
یکی از چاههای آب فضای سبز شهرداری به طور اساسی تعمیر و بازسازی گردید. با توجه به مشکل پیش آمده برای یکی ازچاههای آب اصلی فضای سبز شهرداری کار تعمیر آن با خرید وسایل مورد نیاز با تجهیزات جدید انجام و نسبت به نصب و راه اندازی آن اقدام گردید . با توجه به کمبود آب در این ایام و نیاز به آب رسانی به فضاهای سبز ایجاد شده در سطح شهر کار تعمیر این چاه با سرعت انجام پذیرفت . محمودی مسئول فضای سبز شهرداری راور در این زمینه گفت : با توجه به اینکه شهرستان راور با مشکل کم آبی مواجه است باید در مصرف بهینه و استفاده درست از آبهای زیر زمینی دقت داشته باشیم و خاطر نشان کرد: کار ابیاری قطره ای باید در شهر راور نهادینه گردد تا بتوانیم ضمن استفاده درست از آب در مصرف آن نیز صرفه جویی نمائیم.

آغاز جدولگذاری خیابان قدس
جدولگذاری و بهسازی پیاده رو های خیابان قدس راور آغاز گردید. این طرح از چهاراه قدس به سمت انتهای خیابان قدس در حال انجام است که در ادامه پیاده رو های آن نیز بهسازی و سنگ فرش خواهند شد.
جدولگذاری بلوار ورودی به سمت کرمان
جدولگذاری بلوار ورودی آغاز گردید. این پروژه در ادامه بهسازی ورودی های شهر در حال انجام است و سعی بر آنست تا با یکارگیری از امکانات موجود کار آبیاری قطره ای آن را با هدف صرفه جو یی در آب و هزینه های آبیاری در سالجاری شروع شود.
تقدیر از مردم روار
مراسم نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی امام جمعه راور در محل استادیوم ورزشی شهید شبستری این شهر برگزار گردید . در حاشیه این مراسم آمیرصادقی فرماندار شهرستان راور ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان عزیز در ماه مبارک رمضان، از حضور گسترده مردم غیور این شهرستان در راهپیمایی روز قدس و شرکت در مراسم لیالی قدر تقدیر و تشکر نمود . لازم بذکر است در این مراسم توسط شورای اسلامی شهر راور از کسبه های موفق و فعال در ماه مبارک رمضان تقدیر شد .
بازدید فرماندار راور از تامین اجتماعی شهرستان
در هفته تامین اجتماعی میرصادقی فرماندار شهرستان راور با حضور در تامین اجتماعی شهرستان با پرسنل آن شعبه دیدار کرد . در این دیدار فرماندار راور هفته تامین اجتماعی را تبریک گفته و افزود :با توجه به اینکه تامین اجتماعی بعنوان پشتوانه و حامی اقشار مختلف جامعه بخصوص کارگران است و خدمترسانی به این قشر زحمتکش افتخار می باشد .وی بیمه را یکی از ضروریات جامعه فعلی برشمرده و ترویج گسترش فرهنگ بیمه و ضرورت آن در جامعه تاکید داشت. میرصادقی همچنین با اشاره به اهمیت و نقش تکریم ارباب رجوع در افزایش میزان استقبال از بیمه ، خواستار برنامه ریزی لازم در راستای ارتقای میزان رضایتمندی مراجعین در شهرستان گردید . در ادامه آقای یزدی زاده رییس شعبه تامین اجتماعی شهرستان ضمن ارائه گزارش اجمالی عملکرد آن شعبه، تعداد بیمه شده شهرستان راور را بالغ بر 7400 نفر و تعداد مستمری بگیران را 1200 نفر بیان نمود .وی در این دیدار از تعداد 1400 کارگاه فعال و 200 کارگاه نیمه فعال در شهرستان خبر داد.
رییس شعبه تامین اجتماعی شهرستان همچنین افزود :خوشبختانه طی سال گذشته شهرستان راور با کسب بالاترین امتیاز در ارزشیابی یک ساله 93 عنوان اولین شعبه در استان را کسب نمود که این افتخار مرهون همت و تلاش همکاران و پرسنل اداره می باشد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *