پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | زنجانی با گردن کلفتی جای پول ها را نمی گوید

زنجانی با گردن کلفتی جای پول ها را نمی گوید





۲ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۰۹

زنجانی با گردن کلفتی جای پول ها را نمی گوید

معاون اول رئیس جمهور که به اردبیل رفته گفت: در این دولت بابک زنجانی دوم و سوم بوجود نمی آید. گزیده صحبت های جهانگیری را به نقل از انتخاب در زیر بخوانید:
آنهایی که ادعا می‌کنند در دولت یازدهم بابک زنجانی دوم و سوم شکل می‌گیرد، این خیال خام را به گور می‌برند.
شش کشور قدرتمند، اتحادیه اروپا و سازمان ملل یک طرف و هیأت ایران طرف دیگر میز مذاکره نشسته بودند. فقط یکی از این کشورها 130 عضو به همراه خود داشت، در حالی‌ که ما یک هیأت حداکثر 25 نفری داشتیم.
بعد از تحریم نیز همچنان اقتصاد مقاومتی به عنوان یک نسخه جدی است که می‌تواند از اقتصاد ایران صیانت کند.
یک بار در سال 53 به دلیل استفاده بد رژیم قبل از درآمدهای نفتی، تولید زمین گیر شد و یک بار هم در دوره‌ای که 950 میلیارد دلار درآمد ارزی نصیب کشور شد ولی به جای اینکه این پول صرف سرمایه‌گذاری و توسعه شود، بیش از 700 میلیارد آن صرف واردات کالا شد. این طور است که هرجا می‌رویم می‌بینیم همان محرومیت‌ها وجود دارد و وقتی می گوییم این پول‌ها چه شد فکر می کنند می‌گوییم آن را برده اند و خورده‌اند در صورتی که وقتی می‌پرسیم پول‌ها چه شد یعنی این پول ها چگونه خرج شد؟
در سال 90 درآمد ارزی کشور 118 میلیارد دلار بوده است. امسال اگر تا آخر سال تلاش کنیم 25 میلیارد دلار درآمد داریم
2 میلیارد و 700 میلیون دلار پول مملکت را در اختیار یک فرد گذاشتند و الان بعد از گذشت بیش از یک سال در زندان با گردن کلفتی نمی‌گوید این پول کجاست. وقتی هم داد می‌زنیم فکر می‌کنند راجع به قبلی حرف می‌زنیم. ما با قبلی کاری نداریم. ما با این فعل کار داریم و می‌گوییم این فعل نباید تکرار شود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *