پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | از اشتباهات فصل گذشته خود درس بگیریم دیگر در کرمان گل به خودی نزنیم!

از اشتباهات فصل گذشته خود درس بگیریم دیگر در کرمان گل به خودی نزنیم!





۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۳:۵۰

از اشتباهات فصل گذشته خود درس بگیریم
دیگر در کرمان گل به خودی نزنیم!
این جریانات مصداق واقعی زدن گل به خودی آن‌هم از روی عمد و قصد است که می‌تواند حتی قوی‌ترین تیم دنیا را برابر ضعیف‌ترین تیم مغلوب کند و با مشخص شدن نیروی که به تعمد دروازه‌ی مس را در این فصل و حتی سال‌های قبل باز کردند، نباید شاهد تداوم حضورشان باشیم
داستان تیم فوتبال مس در پایان این فصل داستانی نشد که مد نظر همگان باشد و هدف آن‌هایی که جز موفقیت تیم فوتبال مس را در این فصل نمی‌خواستند، متاسفانه در کرمان محقق نشد.
قطعا همان طور که نمی توان تنها یک عامل را باعث موفقیت یک مجموعه دانست در زمان ناکامی‌ها نیز نباید و نمی توان تنها یک بخش را در سیستم مقصر دانست و بهرشکل در این ناکامی همه‌ی اعضای مرتبط با تیم فوتبال مس کرمان دارای تقصیر و کم کاری بودند که باشگاه مس کرمان نیز به نوبه‌ی خود بابت رخ دادن این اتفاق از همه‌ی مردم کرمان و آن‌هایی که دل در گرو مس بدون هیچ منتی دارند عذر خواهی می‌کند.
برخلاف نظرات همیشگی که در شهر کرمان و برای تیم فوتبال مس وجود داشته است و عده‌ای معتقدند که از سوی نهادهای بالا دست، تیم فوتبال مس برای نرسیدن به هدف گام برمی‌داشته است!! همه منصفین و ان‌هایی که از نزدیک با جریانات تیم فوتبال مس ارتباط داشته‌اند به خوبی می‌دانند که در شرکت مس تمامی تلاش‌ها برای صعود این تیم به لیگ برتر قرار داشت.
تیم فوتبال مس از نظر امکاناتی در حد تیم‌های لیگ برتری مورد حمایت قرار گرفت و وضعیت پرداختی‌های این تیم در جزو بهترین‌های فوتبال ایران در این فصل آن‌هم در شرایط بد مالی و اقتصادی کشور که شرکت مس را هم دستخوش تحول کرده بود، قرار داشت.
مسلما شرکت مس نیز تمامی این هزینه کردها را برای برآورده شدن هدف صعود تیم فوتبال مس به لیگ برتر و شادی دل مردم کرمان انجام داده بود که بهرشکل این اتفاق رخ نداد.
اما در رابطه با چرایی رخ ندادن این اتفاق و برآورده نشدن این هدف قطعا اشتباهات،کم کاری‌ها و البته کارشکنی‌هایی حتی در خود کرمان وجود داشته است که در نهایت منجر به ناراحتی عمومی مردم کرمان شد.
در رابطه با اشتباهات فنی مربیان و بازیکنان همواره بحث کارشناسان وجود داشته است و البته باید قبول کرد که این اشتباهات در زمین بازی وجود داشته است که نتوانست مس را به جایگاه واقعی خود برساند… اما نگران کننده‌تر از این اشتباهات که البته قابل رفع با نظرات کارشناسی است، تفکراتی است که تعمدا برای مس اشتباه را می‌خواستند و یا با برنامه درصدد کج کردن مسیر مس بودند…
در این باره طی روزهای اخیر خوشبختانه شفاف‌سازی‌های زیادی انجام شده است و مردم کرمان و هواداران مس نیز مطلع شده‌اند که برخلاف آنچه که تصور می‌شد، متاسفانه همه در شهر کرمان از موفقیت تیم مس خوشحال نمی شدند هیچ، که حتی برای رسیدن به برخی اهداف خود از انداختن سنگ‌های بزرگ پیش پای مس هیچ ابایی نداشتند.
شاید تصمیمات اشتباه و ناآگاهانه قابل بخشش باشد و امید به جبران آن در آینده وجود داشته باشد اما اینکه برخی به صورت آگاهانه و از روی نیت قبلی برای عدم موفقیت تیم فوتبال مس و در نهایت غم هواداران و مردم کرمان تلاش و حتی برنامه‌ریزی کنند البته جای تامل بسیار دارد…
طبیعی است که به هر شکل خراب کردن و به پائین پرت کردن، خیلی راحت‌تر از ساختن و رو به بالا حرکت کردن است که متاسفانه برخی علی‌رغم اینکه این قدرت را داشتند که برای موفقیت تیم فوتبال مس نیرو بگذارند و توان خود را برای شادی هواداران خرج کنند، نیرو و انرژی خود را در مسیری دیگر گذاشتند که البته در این مسیر کاملا هم موفق بودند.
باشگاه مس کرمان تاکید دارد که بابت اشتباهات تمامی ارکان خود از بدنه اداری گرفته تا بازیکنان داخل زمین و مربیان و… عذرخواهی خود را اعلام می‌دارد چراکه به هر شکل اشتباه قابل رخ دادن و تفکر برای رفع آن وجود دارد اما اینکه جریاناتی به طور تعمدی درصدد باشند که با دقت کامل مانع موفقیت یک مجموعه شوند موضوعی بسیار خطرناک‌تر و قابل تامل‌تر است که باید جلوی آن درست در همین مقطع زمانی گرفته شود تا دیگر این جریانات به صورت تعمدی بر سر راه تیم مس سنگ‌اندازی نکنند.
مسلما این جریانات مصداق واقعی زدن گل به خودی آن‌هم از روی عمد و قصد است که می‌تواند حتی قوی‌ترین تیم دنیا را برابر ضعیف‌ترین تیم مغلوب کند و با مشخص شدن جریاناتی که به تعمد دروازه‌ی مس را در این فصل و حتی سال‌های قبل باز کردند، مسلما نباید اجازه‌ی تداوم حضور ان‌ها در زمین مس و ادامه‌ی بازی به آن‌ها داده شود.
شاید در سال‌های گذشته افکار عمومی خیلی از این جریانات آگاهی نداشت اما مسلما با باز شدن بیشتر دروازه‌ی مس توسط آن‌ها به سود رقبا، حالا همه به این نتیجه رسیده‌اند که باید در ابتدا مس، زمین خود را بیشتر تقویت کند تا به فکر بازی بهتر در زمین حریفان باشد…که البته به طور قطع و یقین این اتفاق خواهد افتاد.
باشگاه صنعت مس کرمان

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *