سایت خبری پیام ما آنلاین | هر ایرانی که اسناد وین را بخواند نفرتش به آمریکا صد چندان می‌شود

هر ایرانی که اسناد وین را بخواند نفرتش به آمریکا صد چندان می‌شود





۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۱۵

هر ایرانی که اسناد وین را بخواند نفرتش به آمریکا صد چندان می‌شود
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه هر ایرانی که اسناد وین را بخواند نفرتش به آمریکا صد چندان می شود، گفت: در قطعنامه‌ای که آمریکا به شورای امنیت پیشنهاد داد دشمنی با ایران موج می‌زند. گزیده صحبت های سرتیب حسین نقدی را در زیر به نقل از انتخاب بخوانید:
اظهارات این روزهای مقامات آمریکایی هیج نشانی از نزدیک شدن به اجرای یک تفاهم عادلانه را ندارد، بلکه ظاهراً مذاکرات، آنها را در دشمنی خودشان جدی تر کرده است.
اوباما می گوید اگر بخواهیم، می توانیم ارتش ایران را نابود کنیم؛ کارتر اشتون وزیر دفاع آمریکا می گوید: گزینه های نظامی روی میز است. کِری می گوید: توافق انجام شده بخاطر این خوب است که امکان حمله نظامی را منتفی نمی کند. سخنگوی کاخ سفید می گوید: توافق با ایران فرصت بیشتری برای شناسایی دقیق اهداف فراهم کرده و دسترسی به اهداف در یک حمله نظامی را هدفمند می کند.
اینها مواضع بعد از مذاکره و تفاهم آقایان است؛ آقایانی که کسی مجبورشان نکرده مذاکره کنند، بلکه سال هاست برای مذاکره التماس کرده اند.
عضی ها در داخل کاسه از آش داغ تر شده و برای تبرئه مقامات آمریکا از این مواضع خشونت بار و کینه توزانه و تبعات حقوقی این سخنان ننگ آور می گویند این حرف ها برای خوراک داخلی آنهاست؛ آنچه هم روی کاغذ آمده و سند شده است، برای خوراک داخلی آمریکاست؟
قطعنامه ای که آمریکا به شورای امنیت پیشنهاد داد در همه بندهایش دشمنی با ایران موج می زند و نماد کینه شتری امریکا با ملت ایران است و نشان می دهد که آمریکا به دنبال راهی است که از نتیجه مذاکرات برای اعمال فشار و دشمنی بیشتر علیه ملت ایران استفاده کند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *