پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | جمهوری اسلامی ایران بر جنگ پیروز شد

جمهوری اسلامی ایران بر جنگ پیروز شد





۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۰۶

جمهوری اسلامی ایران بر جنگ پیروز شد
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه توافق هسته‌ای فرصت جدیدی برای اقتصاد، تولید و سرمایه گذاری کشور ایجاد کرده است تاکید کرد که نباید از این توافق را ساده و دست کم گرفت. گزیده صحبت های اسحاق جهانگیری را در هجدهمین اجلاس هیأت عمومی سازمان نظام مهندسی به نقل از نامه نیوز در زیر بخوانید:
از افتخارات مهمی که در دولت تدبیر و امید به وجود آمد این بود که استقبال عید فرخنده فطر، توفیق بزرگ مذاکرات هسته‌ای و شادمانی ملت ایران بود که این امر نوید اشتغال، تولید ، سرمایه گذاری، رشد دانش و تکنولوژی کشور را با خود به همراه داشت.
گزاف نیست اگر بگوییم در این ایام چشم جهانیان به وین دوخته شده بود که چه اتفاقی خواهد افتاد. مردم جهان انتظارمی کشیدند پیروزی منطق بر زور و تکریم بر تهدید را مشاهده کنند و در آخر جهانیان هم به احترام ملت بزرگ و متمدن ایران ایستادند و احترام گذاشتند.
جمهوری اسلامی ایران نشان داد که نه در جنگ، بلکه بر جنگ پیروز شد . خیلی ها تصور می کردند ایران را به نقطه ای رسانده اند که گریزی جز جنگ وجود ندارد ولی ملت ایران نشان داد که می تواند بن بست شکنی کند
این اولین باری است که یک کشور به اصطلاح در حال توسعه در مقابل شش قدرت بزرگ دنیا از غرب و شرق ، اتحادیه اروپا و سازمان ملل پای میز مذاکره می نشیند و به اهدافی که از قبل ترسیم کرده دسترسی پیدا می‌کند.
ملت ایران به دستاورد بزرگی رسیده است و ما نباید آن را ساده و کم بگیریم ولی متاسفانه گاهی اوقات این اتفاق توسط عده ای می افتد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *