پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | ابوذر حلوایی‌پور، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر: روابط عمومی قلب تپنده یک سازمان است

ابوذر حلوایی‌پور، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر: روابط عمومی قلب تپنده یک سازمان است





۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۱:۲۹

ابوذر حلوایی‌پور، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر:
روابط عمومی قلب تپنده یک سازمان است
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر گفت: روابط عمومی در دنیای ارتباطات امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده و به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی مطرح است. ابوذر حلوایی‌پور ضمن تبریک روز روابط‌عمومی به همکاران خود در روابط عمومی و امور بین‌الملل گل‌گهر و سایر دستگاه‌ها تصریح کرد: در دهکده جهانی امروز نباید از نقش روابط عمومی‌ها در ادارات و نهادها و جامعه غافل بود چراکه آن‌ها با تعهد و تخصصی که در این رشته از علوم اجتماعی دارند توانسته‌اند علاوه بر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، نقش مهمی را در ارتقاء سازمان‌ها و نهادها ایفا کنند و باعث رشد و ترقی روزافزون ان شوند. وی با اشاره به نقش مهم روابط عمومی در یک سازمان یا نهاد خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی به‌موقع و درست به مخاطبان و اطلاع‌یابی و اخذ دیدگاه‌ها و بازخوردها از وظایف اصلی روابط‌عمومی است که از منظر درون سازمانی نیز روابط عمومی باید با اطلاع‌رسانی به موقع اخبار، گزارش‌ها و تصمیمات سازمان به مجموعه کارکنان بتواند این وظیفه را به‌خوبی انجام دهد. حلوایی‌پور با تاکید بر استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی افزود: اگر اطلاع‌رسانی با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف ارتباطی سریع انجام شود، قطعاً تأثیرگذاری سازنده‌ای در سازمان خواهد داشت و به دنبال آن موج‌آفرینی مثبتی ایجاد شده و موفقیت‌های زیادی را درپی خواهد داشت. وی با بیان اینکه افزایش سرعت در ارتباطات درون سازمانی مهم است، ادامه داد: سامانه‌های اتوماسیون اداری و ارسال پیامک و شبکه‌های اجتماعی مانند؛ تلگرام و کانال در شرایط کنونی از جمله شاخص‌هائی است که در روابط عمومی الکترونیک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. چرا که رضایت کارکنان یک سازمان تأثیر 100 درصدی و مضاعفی در جلب و حفظ مشتریان آن دارد. حلوایی‌پور با بیان اینکه هنر مسئولان روابط عمومی این است که از تمامی ابزارها و تکنولوژی‌های ارتباطی الکترونیکی و حتی سنتی استفاده نمایند، اضافه کرد: سرعت و سهولت در اطلاع‌رسانی و اخذ بازخورد، صداقت در پیام‌های ارسال شده، توجه به عموم مخاطبان، ایجاد ارتباط تعاملی مستمر با آنان، تصویرسازی مناسب از سازمان در بین مخاطبان و ایده‌پردازی و خلاقیت از مهمترین ویژگی‌های مدیریت مطلوب در این عرصه می‌باشد. مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر با اشاره به اینکه روابط عمومی ها حلقه ارتباط متقابل سازمان ها با مردم هستند، گفت: روابط عمومی ها مسؤلیت بی بدلیلی در فرایند تعامل بین ارائه دهندگان و دریافت کنندگان خدمات دارند. وی نامگذاری 27 اردیبهشت ماه به نام روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را نشان از عمق توجه به این مقوله در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: تاکیدات مقام معظم رهبری بر نقش و جایگاه روابط عمومی و بیان این نکته که روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می گذرد» می باشد،‌ نویدی بر نقش آفرینی بیشتر روابط عمومی در آینده پیش روی کشور جمهوری اسلامی ایران است. حلوایی‌پور همچنین به نقش روابط در بهره‌مندی همگانی اشاره و عنوان کرد: فرآیند ارتباطات می تواند در بهره مندی و بهره وری افراد نقش اساسی داشته باشد و در این راستا روابط عمومی به مثابه تلاشی برای نفوذ بر افکار از طریق عملکردی مسوولانه و براساس روابط رضایت مندانه دوطرفه است./ برنا نیوز

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *