سایت خبری پیام ما آنلاین | راه حل جدید جرمی کلارکسون برای پخش برنامه تلویزیونی خود

راه حل جدید جرمی کلارکسون برای پخش برنامه تلویزیونی خود





۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۴۰

راه حل جدید جرمی کلارکسون برای پخش برنامه تلویزیونی خود
پس از آنکه جرمی کلارکسون بصورت اجباری به همراه جیمز می و ریچارد هاموند راه خروج را در بی‌بی‌سی پیش گرفتند، با چالش‌های مختلفی روبرو شدند که یکی از این موارد نبود امکان همکاری با کانال‌های رقیب در بریتانیا بود که به نظر می‌رسد وکلای این سه مجری راه فراری را برای این مساله یافته‌اند.
پس از آنکه سه مجری محبوب و شناخته شده‌ی برنامه‌ی تلویزیونی تاپ گیر از ادامه‌ی اجرای این برنامه‌ی تلویزیونی باز ماندند، اخبار متعددی در خصوص اجرای برنامه‌ی دیگری توسط این سه تن مطرح شد. اما مشکلی در این بین وجود داشت؛ جرمی کلارکسون، ریچارد هاموند و جیمز می براساس یکی از مفاد قرار با کانال قبلی، نمی‌توانستند تا سال ۲۰۱۷ با هیچ یک از کانال‌های رقیب در کشور بریتانیا همکاری کنند. اما گویا وکلای این سه تن به اندازه‌ی خودشان کاربلد هستند، چراکه اخبار منتشر شده گویای پیدا کردن راه فراری برای این موضوع است.
براساس اطلاعات ارائه شده، در صورتی که برنامه‌ی جدید تولید شده با حضور این سه مجری ابتدا در کشوری نظیر آمریکا پخش شود، مشکلی از بابت فروش حق تلویزیونی آن به کانال‌های بریتانیایی نخواهد بود.
براین اساس در صورتی که سازندگان تصمیم بگیرند تا برنامه‌ی خود را در اختیار یک سرویس استریم اینترنتی نظیر نتفلیکس قرار دهند، مساله بسیار جالب توجه خواهد بود.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *