پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۲۲

دیدار مدیرعامل برق جنوب با مسئولان بم
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، مهدوی نیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان با فرمانداران شهرستان های بم و فهرج و همچنین امام جمعه شهرستان بم ملاقات نمود. در این دیدارها مهدوی نیا مدیر عامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان به بیان برخی از فعالیت های صورت گرفته در سال ۹۳ در شهرستان بم و فهرج پرداخت. وی در این دیدارها به مواردی از قبیل تامین برق روستاها ی بالای ده خانوار اشاره نمود و افزود: در شهرستان بم بیش از 7 میلیارد هزینه جهت تامین برق روستایی، احداث شبکه، رفع افت ولتاژ و… توسط این شرکت هزینه گردیده است. وی تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح جامع شهرستان بم مبلغ 30 میلیارد طی فازهای 1 تا 7 هزینه شده است. مهدوی نیا در این ملاقاتها به برخی از مشکلات موجود نیز اشاره نمود. از جمله این مشکلات،عدم وصول مطالبات بدهی برق برخی از سازمان ها و ادارات دولتی عنوان نمود.
در این ملاقاتها وی همچنین خواستار همکاری بیش از پیش کشاورزان آن شهرستان ها در خصوص انعقاد تفاهم نامه کشاورزی در زمان پیک برق سال جاری شد. در این دیدار، حجت الاسلام دانشی امام جمعه شهرستان بم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات مجموعه شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان در ارائه خدمت به مشترکین شهرستان بم به بیان برخی از مشکلات و دغدغه های مردم شهرستان بم اشاره نمود.وی این دغدغه ها را شامل تفاوت فاحش قبوض برق مصرفی مشترکین شهرستان بم با شهرستان های همجوار, همچنین وجود افت ولتاژ در برخی نقاط اعلام نمود. در دیدار با فرماندار بم اشک ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان در ارائه خدمات به مردم این شهرستان، برخی از مشکلات موجود را تامین برق روستاهای دور افتاده و فاقد راه از طریق، انرژی خورشیدی، پیگیری رفع مشکل صدور قبوض برق مشترکین این شهرستان در تابستان و زمستان و همچنین رفع افت ولتاژ وتامین روشنایی معابر در سطح روستاها اعلام کرد.
مهدوی نیا در ادامه به دیدار فراغی فرماندار فهرج رفته و ایشان نیز ضمن تشکر، به بیان مشکلات این شهرستان پرداخت. بنا به این گزارش در سفر صورت گرفته به شهرستان بم با حضور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، فاز 6 طرح جامع اصلاح،ترمیم و جابجایی شبکه های توزیع در شهرستان های بم و بروات به مبلغ 20,601 میلیون ریال اعتبار افتتاح گردید.

برگزاری بزرگترین کنکور نهج البلاغه به همت روابط عمومی گل گهر
دیروز و همزمان با بیست و هفتم ماه مبارک رمضان و به همت روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و شورای فرهنگ عمومی شهرستان بزرگترین کنکور نهج البلاغه کشور با بیش از ۵۰۰۰ نَفَر شرکت کننده و در ۴۹ حوزه امتحانی با موفقیت برگزار شد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *