پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | در پی فشارها برای تغییر رای جنجالی راه‌آهن، صالحی تهدید به استعفا کرد

در پی فشارها برای تغییر رای جنجالی راه‌آهن، صالحی تهدید به استعفا کرد





۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۴۳

در پی فشارها برای تغییر رای جنجالی راه‌آهن، صالحی تهدید به استعفا کرد

آن طور که ایران ورزشی می نویسد ظاهرا خبری از کمیته استیناف نیست. حتی موسوی و دادرس (اعضای کمیته استیناف) هم مصاحبه نکردند! یعنی قرار شده که مصاحبه نکنند و صالحی به‌ عنوان رییس و سخنگو جوابگوی مطبوعات باشد اما حتی از صالحی هم خبری نیست! آقای رییس انرژی و وقت زیادی برای پرونده جنجالی موتومبا گذاشته است. اصلا این پرونده یکی از خاص‌ترین پرونده‌های کمیته استیناف بود.
شاید صالحی و دستیارانش تیر ماه امسال و رفت و آمدهایی که به کمیته استیناف شد را هیچ گاه از یاد نبرند. این کمیته همیشه یکشنبه تشکیل جلسه می‌داد اما این بار در چندین نوبت در روزهای سه شنبه حتی چهار ساعت برای این پرونده وقت گذاشتند؛ پرونده‌ای که سر و صدای زیادی به پا کرد. حالا باشگاه راه‌آهن بیش از هر باشگاهی دوست دارد بداند خروجی این رای چیست.
گفته شد سه‌شنبه هفته پیش باز هم مسوولان راه‌آهن در کمیته استیناف جلسه داشتند تا بتوانند تیم را احیا کنند و به لیگ برتر برگردانند. اتفاقی که اگر بیفتد باز هم سر و صدای زیادی به پا خواهد شد. اما نکته اینجا است که گفته می‌شود عده‌ای کمیته استیناف را تحت فشار گذاشته‌اند تا رای را تغییر دهد به همین خاطر هم نتیجه جلسه استیناف بعد از تعطیلات اعلام نشد.
خبرهای متفاوتی از فدراسیون شنیده می‌شود. طی این چند وقت اخیر بارها از صالحی خواسته شد که رای را تغییر دهد تا سر و صداها تمام شود و فدراسیون بتواند قرعه‌کشی لیگ را بدون دغدغه انجام دهد. در این بین اما تهدیدها مردان فدراسیون را مصمم‌تر کرده تا بر سر مواضع خود پافشاری کنند.
اینطور که گفته می‌شود اسدی دبیرکل فدراسیون گفته که همچنان عقیده دارد باید حکم بدون تغییر اجرا شود از طرفی هم وقتی صالحی با تهدیدها مواجه شده به مسوولان فدراسیون گفته اگر قرار است رای بدون نظر من تغییر کند استعفا می‌دهم و بعد از استعفای من می‌توانید اعمال نظر کنید. صالحی و دیگر اعضای کمیته استیناف هم بر سر رای قبلی خود پافشاری کردند و همچنان پرونده موتومبا مفتوح است و کسی نمی‌داند در نهایت چه حکمی به‌ عنوان حکم نهایی روی سایت فدراسیون برود.
نکته قابل توجه اینکه چند روز پیش دادستانی، دادرس یکی از اعضای کمیته استیناف را فراخوانده بود و این عضو کمیته استیناف مجبور شد در دادستانی پاسخگو باشد. در این ارتباط با دادرس تماس گرفتیم و این مقام مسوول در پاسخ به اینکه چرا دادستانی شما را احضار کرده بود، گفت: «من به دادستانی رفتم تا دوستانم را ببینم چیز خاصی نبود.»
اما گفته می‌شود این احضار بی‌ربط به پرونده راه‌آهن نیست! دادرس در این ارتباط می‌گوید: «نه، دوستان دادستانی با من تماس تلفنی گرفتند و من توضیحاتی دادم.»
البته وقتی قصد داشتیم سوالات بعدی را از دادرس بپرسیم تا مشخص شود چرا به دادستانی مراجعه کرده، گفت: «قرار است آقای صالحی که رییس و سخنگوی استیناف است پاسخگو باشند من هم به رسم ادب جواب دادم و نمی‌توانم دیگر توضیح بدهم. در مورد پرونده موتومبا ایشان پاسخگو خواهند بود.»
پرونده جنجالی موتومبا هنوز بسته نشده و معلوم نیست طرف برنده این پرونده کدام باشگاه و شخص خاصی باشد و فعلا این پرونده باعث شده که صالحی تهدید به استعفا کند. رییس کمیته استیناف تاکنون اجازه دخالتی نداده و این بار هم می‌خواهد بدون اعمال نظر بعضی افراد رای نهایی را خودش صادر کند و اگر فشاری به کمیته استیناف وارد شود صالحی استعفا می‌دهد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *