پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | هنرمندان چقدر تلویزیون تماشا می‌کنند

هنرمندان چقدر تلویزیون تماشا می‌کنند





۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۲:۴۱

هنرمندان چقدر تلویزیون تماشا می‌کنند
وودی آلن می‌گوید امکان ندارد عضو کلوپی بشوم که انسانی مثل من را به عضویت می‌پذیرند و حالا حکایت ما:
فاطمه گودرزی: اخبار و مسابقات فوتبال را حتماً دنبال می‌کنم. بیشتر کارهای خودم و آثار همکارانی که بخواهند کارشان را ببینم، تماشا می‌کنم. نود را هم حتماً می‌بینم.
یکتا ناصر:‌ واقعاً بسیاری روزها تلویزیون نمی‌بینم. بسیاری افراد به اخبار علاقه‌مند هستند اما من به اخبار هم علاقه ندارم. قبلاً بیشتر سریال می‌دیدم الان هم اکثر سریال‌ها را به خاطر کارم مجبورم ببینم اما برایم جذابیتی ندارند. باقی برنامه‌ها هم خوب نیستند. انسان که همیشه به کسب علم نیاز ندارد، سرگرمی و جذابیت هم لازم است. همه این گزینه‌ها باید در کنار هم قرار بگیرد و تلویزیون ما هم باید این موضوع را در نظر بگیرد.
کمند امیر سلیمانی: قبلاً تقریباً همه سریال‌ها را می‌دیدم اما حالا کم می‌بینم شاید مثلاً ممکن است زمان صرف ناهار برنامه‌ای ببینم. به تلویزیون به عنوان بیننده عام نگاه می‌کنم اما متأسفانه هیچ برنامه سرگرم‌کننده‌ای ندارد. یک وقت‌هایی به خاطر دوستانم سریال‌ها را می‌بینم اما حالا عوامل گروه‌ها را هم چندان نمی‌شناسم.
مجید انتظامی: چندان وقتم را صرف تماشای تلویزیون نمی‌کنم چون بیشتر مشغول کار هستم.
بهاره رهنما: خیلی خیلی کم می‌بینم مگر این‌که خودم یا دوست خاصی برنامه داشته باشد چون واقعاً برنامه‌های تلویزیون برایم جذاب نیست.
آناهیتا نعمتی: واقعیت این است که در خانه ما چندان تلویزیون روشن نیست. تلویزیون ایران را هم هر‌از‌چند گاهی دنبال می‌کنم حتی ممکن است برخی از سریال‌ها را از دست بدهم.
بهنوش طباطبایی:‌ نمی‌توانم بطور میانگین بگویم روزی چند دقیقه تلویزیون می‌بینم چون وقتی سر کار هستم ممکن است چند ماه تلویزیون نبینم اما اگر وقت داشته باشم برنامه‌های جذاب و خوب را دنبال می‌کنم.
برزو ارجمند: وقت زیادی برای تماشای تلویزیون ندارم و بیشتر برنامه‌های ورزشی خصوصاً فوتبال را دنبال می‌کنم.
کاظم راست گفتار: سالی 12 دقیقه می‌بینم. (با خنده)برای سریال‌سازی در تلویزیون چهار مرحله داریم. فیلمساز باید اثرش را منطبق بر خواست و نظر تهیه‌کننده بسازد. تهیه‌کننده بر اساس نظر مدیرگروه، مدیر گروه بر اساس نظر مدیر شبکه و مدیر شبکه هم طبق نظر مدیر صداوسیما.
اگر این چهار مرحله درست انجام شوند فرد می‌تواند سریال بسازد به همین دلیل فقط چند کارگردان می‌توانند کار کنند که اتفاقاً درسشان را هم خوب بلد هستند و اصلاً مهم نیست مردم کارشان را ببینند و خوششان بیاید. به نظرم این آثار نمایشی که از تلویزیون می‌بیینیم با دغدغه مردم همراه نیست.
سحر دولتشاهی: وقت زیادی ندارم و به همین دلیل تلویزیون بین حرفه‌ای نیستم چه ایران و چه ماهواره.
ویشکا آسایش: کلاً وقت دیدن تلویزیون را ندارم و اخبار را هم از طریق اینترنت دنبال می‌کنم.
مهشید افشارزاده: فقط سریال‌های الف را که آثار خوبی هستند دنبال می‌کنم. در گذشته بیشتر تلویزیون خودمان را می‌دیدم اما در حال حاضر برنامه‌ها برایم جذابیت چندانی ندارند و وقتی با مردم و اطرافیانم صحبت می‌کنم هم چنین نظری دارند.
اگرچه تلویزیون بین حرفه‌ای نیستم اما وقتی سریالی را می‌بینم که بازیگران خوبی دارد و تیم خوبی آن را ساخته‌اند برایم جدی می‌شود و آن را دنبال می‌کنم. یکی از عوامل اصلی دیده شدن سریال بازیگر است. وقتی هر کسی به قول معروف از خانواده‌اش قهر می‌کند بازیگر می‌شود اتفاق خوبی در این حوزه نمی‌افتد. بازیگر حرفه‌ای دستمزد خوب هم می‌گیرد اما آن فرد تازه کار حاضر است پولی بدهد تا نقش بگیرد. برای مردم هم مهم است که کار خوب ببینند.
منبع/روزنامه ایران

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *