پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میز خبر

میز خبر





۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۲:۳۵

سردار نقدی: این ها فساد را ترویج می کنند و کنسرت
و نشست های فاسد برگزار می کنند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: گروهی از نفوذیان از یک طرف با بهاییان می نشینند و از طرف دیگر می گویند انقلاب برای اسلام چه کرد و از اسلام مایه می گذارند. به گزارش انتخاب سردار نقدی تأکید کرد: کسانی که فساد را ترویج می کنند و بی بند و باری و فساد را تشجیع می کنند، کنسرت ها و نشست های فاسد آنچنانی را ایجاد می کنند و بعد خودشان می آیند نزد علما و مراجع و می گویند: انقلاب اسلامی چه کرد؟! نقدی گفت: امروز با این جریان منافقی که از عمر و عاص هم بدتر و پیچیده تر است مواجهیم. این گروه بسیجیان را تندرو خطاب می کنند، به این دلیل که در دفاع از انقلاب لحنش تند بوده یا انتقادش را فریاد زده، اما آمریکا را با تمام شرارت هایش خوب می داند و تمام جنایت هایش را به خوبی تفسیر می کند و می گوید باید با اینها کنار آمد و دوست شد.
سعید جلیلی: غیر انقلابی ها از هرچه پسوند انقلابی
داشته باشد متنفرند
انتخاب نوشت: سعید جلیلی گفت: غیر انقلابی ها از ابتدا از هر چه پسوند انقلابی داشته باشد تنفر داشتند و همین سبب ایجاد دوگانه انقلابی شد که یک سو کسانی هستند که تمام تلاششان این است که ملت را از مسیرشان منحرف کنند و سمت دیگر کسانی هستند که تمام تلاششان روشنگری و تشویق ملت در این مسیر است.
انتقاد منتخب تهران از عهدشکنی برخی از منتخبان «لیست امید»
ایلنا نوشت: منتخب مردم تهران در مجلس دهم با انتقاد از عهدشکنی برخی از منتخبان «لیست امید» و ترس از پیوستن به این فراکسیون، از برگزاری جلسه روز سه‌شنبه و ریاست محمدرضا عارف بر این فراکسیون خبر داد. محمد صادقی با اشاره به تشکیل «فراکسیون امید» در مجلس دهم، اظهار کرد: درحال حاضر جلسه‌های اولیه این «فراکسیون امید» برگزار شده و تعداد زیادی از نمایندگان در این فراکسیون عضو شده‌اند اما گروهی از نمایندگان نیز همچنان منتظر هستند تا نتایج تایید همه حوزه‌های انتخابیه منتشر شود و باتوجه به این‌که اعتبارنامه‌ها نیز هنوز تایید نشده، برخی از منتخبان اعلام کرده‌اند که بعد از تشکیل مجلس، به عضویت این فراکسیون درخواهند آمد.
تعیین نرخ بنزین آزاد به شدت تکذیب شد
تسنیم نوشت: مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تکذیب تعیین نرخ ۱۵۰۰ تومانی بنزین برای فروش آزاد گفت: هنوز قانون بودجه ابلاغ نشده است که ما نرخی را تعیین کنیم. عباس کاظمی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران اظهار داشت: تعیین نرخ دوم بنزین را به‌ شدت تکذیب می‌کنم و اینکه وزارت نفت یا هر نهاد زیرمجموعه این وزارتخانه مبلغ 1500 تومان را به‌عنوان نرخ دوم بنزین محاسبه یا تعیین کرده صحت ندارد.معاون وزیر نفت با بیان اینکه دونرخی شدن بنزین مصوبه مجلس در قالب قانون بودجه سال 95 بود، ادامه داد: هنوز قانون بودجه ابلاغ نشده است که ما نرخ تعیین کنیم؛ هر زمان قانون بودجه ابلاغ شد دولت 4 ماه فرصت دارد که جزئیات اجرای این قانون از جمله نرخ دوم بنزین و میزان مصرف در پایه نخست را مشخص و اعلام کند.
فرمانده نیروی انتظامی: فرد دستگیر شده
نه کشمیری است نه عطریانفر
فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: به دنبال استرداد خانمی که یکی از عوامل انفجار دفتر حزب جمهوری بوده، هستیم البته در این در حالی است که هنوز کشور آلبانی در این زمینه همکاری نداشته است. به گزارش ایرنا سردار حسین اشتری افزود: فرد شناسایی شده در کشور آلبانی نه کشمیری و نه عطریفانفر است. این متهم خانمی است که در جریان بمب گذاری شرکت داشته و در تحقیقات پلیسی به ماموران پلیس شناسایی شده اما در حال حاضر کشور آلبانی از استرداد وی به ایران سرباز می زند.
عارف: دستوری وجود ندارد که باید در مجلس چند فراکسیون داشته باشیم
ایسنا نوشت:اعضای شورای مرکزی جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان در بنیاد باران با محمدرضا عارف دیدار کردند. اعضای شورای مرکزی جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان شب گذشته در بنیاد باران با محمدرضا عارف دیدار کردند و او طی سخنانی در این دیدار با اشاره به مشکلات جامعه و خواسته‌های مردم، گفت: در این زمینه که ما باید در مجلس چند فراکسیون داشته باشیم، دستوری وجود ندارد و مبنا باید اخلاق باشد.ئوی افزود: ما با دیگر جریان‌ها اختلاف نظر آنچنانی نداریم و در بحث حل مشکلات اقتصادی، مبارزه با فساد و رفع معضلات اجتماعی در کنار سایر جریان‌ها حرکت می‌کنیم و در موارد سیاسی نیز هیچ راهی جز تعامل وجود ندارد.
صفارهرندی:حرف‌های متضاد هاشمی نتیجه تاثیرگذاری مشاورش بر اوست
ایسنا نوشت: محمدحسین صفار هرندی گفت: امروز به جای ترور شخصیت­‌ها، سخنانی را با نسبت دادن به این اشخاص به گوش مردم می­ رسانند تا دید مردم نسبت به انقلاب تغییر کند. با بررسی هویت مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر حسب مدارک آشکار و با مراجعه به سایت شخصی این فرد نامه ­های این فرد به سران فتنه نمایان می ­شود. در این نامه­ ها از سران فتنه تقدیر شده است، کسی که امام(ره) را قاتل، دیکتاتور و جلاد می­ نامد می­ تواند مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شود؟ علت حضور این فرد تاثیری گذاری بر ذهن رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است. حرف های متفاوت و در تضاد با حرف­ های گذشته آیت الله هاشمی محصول اثرگذاری ایشان است.
حمله نماینده جبهه پایداری به آیت‌الله هاشمی از تریبون مجلس: دوست انقلاب و نظام نیستید، شر مرسانید
عضو جبهه پایداری در مجلس دهم انتقادات تندی را خطاب به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نطق میان دستورش مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس نهم نطق خود را خطاب به آیت لله هاشمی که بنا به گفته وی امروز یکی از خواصی است که عبرت بزرگ انقلاب واقع شده اینگونه ادامه داد: آقای هاشمی از مردان شما زمانی شنیدم که در سال 84 استهاله کامل انقلاب به وقوع می‌پیوندد، آنها خود را برای آن روز آماده می‌کردند که نظام امامت را به امپراطوی هاشمی و فرزندانش تبدیل کنند. یکی از نزدیکان شما گفتند مردم ایران ما را می‌پرستند. آقای هاشمی شما به دنبال سلب شجاعت مردم بودید و آقای روحانی شاگرد مکتب شما هستند که گفتند آمریکا کدخدا است. آقای هاشمی این فریاد ملت است بشنوید و به آن تن بدهید دست از ایجاد زحمت برای انقلاب بردارید شما امروز دوست و یار انقلاب نیستید شر مرسانید کار تمام شده و فرصت نجات هم باقی نیست.
انتقادات تند وزیر احمدی‌نژاد به برجام: آنها که برجام را پردستاورد جلوه می‌دهند، نفوذی‌اند
یکی از نمایندگان تهران، برجام را بی دستاورد خواند و خطاب به رئیس جمهور گفت: چرا به جای عذرخواهی از مردم، طلبکارید! به گزارش خبرآنلاین، مسعود میرکاظمی وزیر نفت دولت احمدی نژاد در نطق خود با اشاره به تصویب برجام، گفت: ای کاش دولت به جای ناله در پرداخت یارانه کمی به نارضایتی مردم در این زمینه توجه می کرد، همان گوش‌های ناشنوایی که انتقادات را در راستای همسویی با رژیم صهوینیستی قلمداد می کرد.
پاسخ آشنا به نماینده مشهد: ملت بزرگ ایران برجام دو را در 7 اسفند 94 کلید زدند
حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهور به تذکر شفاهی جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد پاسخ داد و برای او مفهوم برجام دو را شرح داد. به گزارش خبرآنلاین، روز یکشنبه جواد کریمی قدوسی در تذکری به رئیس جمهور خواستار برکناری حسام الدین آشنا شده و گفته بودآقای رئیس‌جمهور! مشاور شما مدعی است شما می‌خواهید برجام داخلی را ادامه دهید، آقای رئیس‌جمهور! به صراحت موضع بگیرید، جواب بدهید که نظر شما از برجام داخلی چیست؟ دیروز هم آشنا جواب کریمی قدوسی را داد. مشاور رییس جمهور گفت: ملت بزرگ ما که همیشه پیشگام بودند، «برجام دو» را در 7 اسفند سال گذشته کلیـد زدند. «برجام دو» همان اقدام مشترک ملی در داخل کشور است. وی افزود: مقام معظم رهبری نیز در سخنان نوروزی خود در اول فروردین 1395 فرمودند:» حرفشان این است … در قضیه‌ی هسته‌ای توافق شد و اسم این را گذاشتیم «برجام»؛ برجام دیگری در قضایای منطقه، برجام دیگری در قضایای قانون اساسی کشور؛ برجام 2 و 3 و 4 و الی‌غیرذلک بایستی به‌وجود بیاید تا ما بتوانیم راحت زندگی کنیم.» همان گونه که ملاحظه می فرمایید نظر ریاست محترم جمهور اساسا معطوف به مسائل داخلی اصلی کشور است که همگان در اهمیت آن متفق هستند و برای حل آن ها نیاز به ایجاد عزم ملی و یک برنامه ریزی مشترک است در حالی که نگرانی مقام معظم رهبری معطوف به ترفند روانی دشمن است که بدنبال تحمیل خواسته های خود بر ملت ایران است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *