سایت خبری پیام ما آنلاین | ۵ دلیلی که افراد را از دنبال کردن آرزوهایشان بازمی‌دارد

۵ دلیلی که افراد را از دنبال کردن آرزوهایشان بازمی‌دارد





۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۲:۵۵

۵ دلیلی که افراد را از دنبال کردن آرزوهایشان بازمی‌دارد
همه ی آدمها آرزوهایی دارند ولی تعداد کسانی که به دنبال آرزوهایشان میروند خیلی کم اند. شاید از شکست میترسند، شاید میترسند از دایره ی راحتی شان بیرون بیایند و دلایل دیگر. ۵ دلیل احمقانه برایتان آورده ایم که ممکن است مانع شما برای رسیدن به آرزوهایتان بشوند. اگر این دلیل را در ذهن خود شناسایی کردید، باید هر چه سریعتر آنها را بیرون بیندازید.

۱ . فکر میکنید به اندازه کافی
شایسته نیستید
همه ی انسان ها این صدای خفیف را در ذهنشان دارند که تکرار میکند:تو بی ارزشی، تو شکست میخوری! باید نحوه ی مواجه شدن با این صدا را تغییر دهید. دفعه ی بعدی که گامی برداشتید و این صدا را شنیدید، باخودتان بگویید: درست است، من هنوز به اندازه ی کافی خوب نیستم، پس میتوانم بهتر باشم و به آرزوهایم برسم.

۲ . باخودتان فکر میکنید که زمان کافی ندارید
انسان های موفق زمان را خودشان ایجاد میکنند. انها که به آرزوهایشان میرسند تمام روز را در اینترنت و اینستاگرام و تلگرام پرسه نمیزنند. برای چیزی که واقعا آرزوی رسیدنش را دارید، وقت بگذارید.

۳ . اطرافیانتان مثل شما فکر نمی‌کنند
همیشه کسی اطراف ما هست که مارا پایین بکشد. با جملاتی ازاین قبیل: میخواهی نویسنده شوی؟فکر میکنی آسان است؟تواز پسش برنمیایی! دوراز نظر این نوع آدم ها، کاری را بکنید که دوست دارید. کاری که”اگر دغدغه ی مالی نداشتید انجامش میدادید” را انجام دهید!

۴ . فکر میکنید هنوز آماده نیستید
دنبال کردن آرزوها، قدرت و انگیزه ی زیادی میخواهد. هرروز که میگذرد یک روز از رسیدن به آرزویتان عقب میمانید. پس از همین امروز کم کم شروع کنید. منتظر فرصت نباشید، خودتان فرصت ایجاد کنید.

۵ . به خودتان دروغ می‌گویید
روراست بودن با خود یکی از سخت ترین کارهای دنیاست. انسان ها ناراحتی را دوست ندارند برای همین ترجیح میدهند اصلا دنبال آرزویشان نروند تا شکست نخورند. با خودتان روراست باشید. بهانه ها و دروغ گویی به خودتان را کنار بگذارید و به دنبال آرزوهایتان بروید.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *