پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میز خبر

میز خبر





۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۰:۱۹

هشدار نهاد ریاست جمهوری درباره کلاهبرداری با غصب عناوین دولتی
روابط عمومی نهاد ریاست‌جمهوری، از شهروندان خواست اقدامات افراد سودجویی را که با غصب و سوءاستفاده از عناوین نهاد ریاست جمهوری، رییس‌جمهوری و مقام‌های عالی نهاد، کلاهبرداری می‌کنند به مراجع قانونی و انتظامی منتقل نمایند. به گزارش روابط عمومی نهاد ریاست‌جمهوری، در این اطلاعیه با تشریح شگردهای مورد استفاده افراد کلاهبردار و سودجو عنوان شده که «تماس با مدیران کانون‌های بازنشستگی و دستگاه‌های حمایتی و خیریه و انتساب خود به نهاد و اخذ لیست افراد تحت پوشش به بهانه پرداخت تسهیلات بلاعوض و تماس با افراد لیست مذکور و کلاهبرداری از آنان، ارسال پیامک جعلی تحت عنوان برنده شدن در مسابقات قرعه کشی، جعل امضای مقام‌های عالی نهاد یا سر برگ ریاست جمهوری برای استخدام یا ارتقای شغلی در دستگاه‌های اجرایی و کلاهبرداری از خیرین از طریق تماس و تقلید صدای مقام‌های عالی نهاد به بهانه کمک به آزادی زندانیان مستحق» از جمله این شگرد‌هاست.
واکنش محسن رضایی به شایعات اخیر فضای مجازی: فرمانده آزاد سازی حلب نیستم
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس نسبت به شایعات اخیر فضای مجازی واکنش نشان داد. سرلشکر محسن رضایی درباره شایعات اخیر فضای مجازی پیرامون حکم رهبر معظم انقلاب برای فرماندهی آزاد سازی حلب عنوان داشت: این موضوع حقیقت ندارد. وی افزود: من لباس رزم پوشیدم تا هر کمکی لازم باشد انجام دهم.
وزیر دفاع سابق: صهیونیست‌ها در زمان مقتضی پاسخ لازم را دریافت خواهند کرد
مهر نوشت: وحیدی رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی در واکنش به ترور شهید مصطفی بدرالدین گفت: در زمان مقتضی رژیم صهیونیستی پاسخ لازم را دریافت خواهد کرد.
جرایم نقدی مربوط به قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 تعدیل شد
پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت:با تصویب هیات وزیران، جرایم نقدی مربوط به قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی برای اجرا از ابتدای سال 1395 تعدیل شد. اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری این مصوبه را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: توان بازدارندگی ایران مرهون تدابیر فرماندهی معظم کل قواست
تسنیم نوشت: آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: بخش مهمی از توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران نشأت گرفته از اقتدار نیروی دریایی راهبردی است.
محمدرضاخاتمی: عارف و لاریجانی دو پادشاهند
که در یک اقلیم نمی‌گنجند
ایرنا نوشت: نماینده اسبق مجلس گفت: تلاش ما این است که موضوع انتخاب رئیس مجلس به یک جدایی بین حامیان دولت منجر نشود اما آقایان عارف و لاریجانی دو پادشاهند که در یک اقلیم نمی گنجند. محمدرضا خاتمی تصریح کرد: ریاست مجلس یک پست سیاسی است و باید آن را با دیدی سیاسی نگاه کرد. وقتی اصلاح طلبان خود را به طور نسبی پیروز انتخابات می دانند طبیعی است که ریاست مجلس را هم حق خود بدانند. زمانی ما می گفتیم اصلاح طلب توانمندی برای ریاست مجلس نداریم ولی اکنون شخصیتی با تجربه مانند آقای عارف وجود دارد.
مصباح‌یزدی: برخی حتی در خود انقلاب ایجاد تشکیک کردند
آنا نوشت: آیت‌الله مصباح یزدی گفت: خدا به وسیله امام راحل منت بر جامعه اسلامی گذاشت و گفت، دین در همه مسائل دخالت دارد حتی در مسائل اجتماعی و آن قدر مبارزه کرد تا توانست دخالت دین در سیاست و اجتماع را اثبات کند. وی افزود: باید تا جایی که امکان دارد از ایجاد اختلاف در دین و تفرقه در جامعه اسلامی جلوگیری کرد. بدتر از همه اینکه حتی در خود نظام انقلاب ایجاد تشکیک کردند و باعث تضعیف پایه‌های نظام و اسلام شدند.
پاسخ آیت‌الله موحدی کرمانی به سوالی پیرامون برنامه آتی اصولگرایان
تسنیم نوشت: دبیرکل جامعه روحانیت مبارز از برنامه اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 خبر داد. آیت‌الله موحدی کرمانی با بیان اینکه جلسات ائتلاف اصولگرایی تمام نشده است، اظهار داشت: جلسات همگرایی نیروهای انقلابی هر زمان لازم باشد، برگزار خواهد شد. وی در پاسخ به سؤالی درباره زمان آغاز برنامه جریان اصولگرا برای انتخابات ریاست‌جمهوری آتی، تصریح کرد: برای انتخابات ریاست‌جمهوری زمان زیادی مانده است، اما زمانی که ضرورت پیدا کند، جلسات(وحدت اصولگرایی) آغاز خواهد شد.
باهنر:لاریجانی باعث شددر قضیه برجام قوه مقننه در موقعیت ممتازی قرارگیرد
ایسنا نوشت: محمدرضا باهنر گفت: عملکرد آقای لاریجانی بر ریاست مجلس عملکرد موفقی در سطح کلان کشور بود و باعث شد موقعیت قوه مقننه در اداره امور کشور خصوصاً در مسأله برجام، هماهنگی با دولت و رصد کردن برخی اشکالات دولت موقعیت ممتازی باشد و مجموعاً‌ ایشان جزو رئیس مجالسی است که نمره خوبی در بحث ریاست دارد.
تغییرات درمدیریتهای صدا و سیما
پس از رفتن سرافراز و انتصاب علی عسگری رده‌های مدیریتی صدا و سیما طی چند هفته آینده دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد. به گزارش انتخاب، براساس گمانه زنی‌ها، حسن خجسته و سید محسن مهاجرانی از نامزدهای قائم مقامی سازمان هستند. از علی دارابی به عنوان معاون امور استان‌ها یاد می‌شود و اصغر پورمحمدی در سمت معاونت سیما ابقا خواهد شد. معاون صدا نیز مدیر جدیدی را تجربه خواهد کرد که هنوز درباره نام او جمع بندی جدی ای وجود ندارد. معاونت خبر هم به یکی از گزینه‌های عبدالرضا بوالی، ایرج‌سبقتی، و سیدمهرداد سیدمهدی واگذار خواهد شد. مدیران شبکه‌های «جام جم»، «پویا»و «پنج» نیز در فهرست تغییرها قرار دارند. مدیر شبکه تازه تأسیس «تهران» هم که از بستگان رئیس قبلی سازمان است، ممکن است جای خود را به مدیر دیگری بدهد. مرتضی شمس مدیر مرکز «صبا» از دیگر مدیرانی است که احتمالاً با پست خود وداع خواهد کرد. ملکی تبار، از مدیران دارای پیشینه حضور در مدیریت‌های ارشد فنی سازمان، در زمره نامزدهای انتصاب به عنوان معاون فنی صدا و سیماست. مرکز گسترش فیلمنامه نویسی که هم اکنون تحت مدیریت امین صدیق است، منحل شده و اختیارات و امکانات آن به مرکز هنرهای نمایش سیما منتقل می‌شود. همچنین با توجه به پذیرفته نشدن حکم اردشیر زابلی‌زاده از سوی وزارت علوم، محتمل است اصغر غلامرضایی به سمت ریاست دانشگاه صدا و سیما باز گردد.
امشب یارانه اردیبهشت ماه واریز می شود
بر اساس اعلام مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها، یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی اردیبهشت ۹۵، یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۲۴ واریز و قابل برداشت می‌شود. به گزارش انتخاب، اکبر ایزدی مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه ها اعلام کرد: احتراماً؛ بدینوسیله به اطلاع مردم شریف ایران می رساند «شصت و سومین» مرحله یارانه نقدی مربوط به اردیبهشت ماه سال جاری همانند ماه های گذشته به ازاء هرنفر 455000 ریال ساعت 24:00 روز یکشنبه مورخ 1395/2/26 به حساب سرپرستان محترم خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.
داعشی دیوانه: مرا زودتر بکشید، ساعت 4 در بهشت قرار دارم!
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: یک عنصر گروه تروریستی داعش از افرادی که او را به اسارت گرفته بودند، خواست هر چه زودتر وی را بکشند تا بتواند به ادعای خودش ساعت 4 بعداز ظهر در یک مراسم مهم در بهشت حاضر شود. این عنصر گروه تروریستی داعش بوسیله نیروهای پیشمرگه نزدیک موصل عراق اسیر شد. این عنصر داعشی در اظهاراتی عجیب مدعی شد: مراسم ساعت 4 بعدازظهر در بهشت آغاز می شود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *