پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مجوز فعاليت رسمي موسسه اعتباري نور صادر شد!

مجوز فعالیت رسمی موسسه اعتباری نور صادر شد!





۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۳۳

مجوز فعالیت رسمی موسسه اعتباری نور صادر شد!
بانک مرکزی نهایتا وپس از قریب به دو دهه !؟کش و قوس فرسایشی و در حالیکه شاگردان محمد حسین اسکندری زاده در مشیز و استان اینک سالهاست که با افتخار چندین بانک خصوصی وشرکت سرمایه گذاری بین المللی را با افتخار اداره می کنند و با کار افرینی و اقدامات مستقیم خیر در صحنه استان کرمان وکشور خوش میدرخشند.
مجوز نهایی موسسه اعتباری نور را صادر کرد!
مدیر عامل ان را با تنی رنجور وزخم خورده از سالیان رنج وسختی و تنش که تاوان پا فشاری براصول و ارزشهاست در برابر امتحانی دیگر واینبار در صحنه ای به وسعت ایران وجهان قرار داد مردی از دیار کریمان که ارزویش ساختن پلی است به نام زهرای اطهر برای عبور همه محرومین والام ودردهایشان.
بنیان گذار ورئیس هیت مدیره خیریه کوثر مشیز و صندوق های قرض الحسنه مشیز وریحانه گستر که در اقدامی شگفت انگیز ودر اغاز ریاست جمهوری سید محمد خاتمی از مسئولیت معا ونت استانداری استعفا و به گفته خودش وزیر دولت عشق شد!!و همه پیشنهادهای ریاست وحل مشکلاتش و در راس ان مجوز رسمی موسسه اعتباری وبانک و….رد و خود وخانواده و پدر و مادر و برادران و خواهر وحتی در مقطعی زندگی وحیات اقتصادی بیش از ۵۰۰۰ هزار نفر خانواده بزرگ مشیزیان و توانخواهان بی سر پناه و روشن دل و معلول و خلاصه همه عشق و وجود خود را برای پا فشاری بر اصول و کسب رضای خدا به جان خرید ودر جنگی نا برابر در صحنه اقتصاد و خدمت به محرومین بارها تا مرز شهادت پیش رفت، اینک با نور به صحنه امده است
مرد سالهای خون واتش وفرمانده دلیر وپر شور سرداران اقتصادی، سیاسی و نظامی استان کرمان اینک می رود تا به وعده خود در بکارگیری همه این ظرفیت بزرگ اقتصادی در خدمت به محرومین و توسعه وپیشرفت استان و کشورجامه عمل بپو شاند مردی که دیروز با دستهای خالی ودر محاصره همه جانبه !!؟
نه تنها در استان کرمان که در سیستان وبلوچستان،فارس بوشهر هرمزگان خراسان، تهران! و… جای جای وطن اسلامی با تأسیس مراکز خیریه و حمایت پیدا وپنهان از خیرینی که با همه وجود در خدمت محرومین هستند الگویی جدید از خدمت را آرائه کرده است
اینک گام مهم خود را در رو نمایی و بنیان گذاری اولین بانک اجتماعی کشور بر داشته است گامی که می توانست قریب به بیست سال پیش برداشته شود!؟ اگر اشتباه بزرک اختلاف خانگی و تنک نظری های حزبی و…روی نداده بود.
هنوز هم دیر نیست ، هنوز هم میشود با درس گرفتن از تجربیات تلخ گذشته وبا تکیه بر وحدت وبرادری و حرکت در خط پر افتخار و إلهی امام ورهبری و به کار گیری همه سلائق و تحمل نظرات متفاوت ابتدا استان کرمان و در گام بعدی ایران اسلامی را صحنه زیبای خدمت به محرومین و توسعه و پیشرفت نسلی مهتابی کنیم که هیج چیز جز صداقت و پاکی و أمانت داری و خدمت خالصانه از مسئولینشان نمی خواهند. به همین سادگی!
فرصت ها را از دست ندهیم ،فردا دیر است
یا زهرا یا زهرا ….
۱۴ تیر ماه سال یاس ۱۳۹۴

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *