سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۰۸

سفر حمید رسایی به فنلاند برای تبلیغ اسلام
حمید رسایی باز هم برای تبلیغ دین اسلام به اروپا رفت! او ساعت 5:15 دقیقه بامداد 14 تیر ، با پرواز شماره 873 هواپیمایی ترکیش ایر، راهی استانبول شد و بلافاصله با پرواز بعدی به هلسینکی رفت. او اینک در پایتخت فنلاند حضور دارد تا اسلام را تبلیغ کند. به گزارش عصر ایران، رسایی که گویا علاقه زیادی به تبلیغ اسلام در اروپا دارد پیشتر چندین بار به دعوت نهادهای عمومی مانند سازمان تبلیغات اسلامی به کشور آلمان رفته است. وی قبل از سفر به آلمان، انگشت نگاری شد و در توضیح این ماجرا اعلام کرد که به طور عزتمندانه انگشت نگاری شده است! در جریان جام جهانی فوتبال 2014 برزیل نیز، رسایی قصد سفر به برزیل با هزینه مجلس شورای اسلامی را داشت که با رسانه ای شدن موضوع ، این سفر منتفی شد. گفتنی است در سایت حمید رسایی، اساساً اشاره ای به این سفر نشده و آخرین پست های وی قبل از این سفر این دو تیتر هستند: «در توافق پیش رو، غیرت یا بی غیرتی؛ کدام امضاء می شود؟» و «ملت دست امضاکنندگان توافق بد را می‌شکند».

مخابرات پرونده مزایده را بست!
مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت: درخواستی از ناحیه شاتل برای خرید سهام شرکت مخابرات اعلام نشده است. داوود زارعیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خراسان، بیان کرد: شرکت توسعه اعتماد مبین 30 خرداد ماه آگهی مزایده‌ای را منتشر کرد که طی این آگهی متقاضیان می‌توانستند از چهارشنبه سه تیر ماه تا دوشنبه 8 تیر ماه مراجعه و اسناد مزایده را خریداری کنند و سپس با شرکت در فرآیند مزایده سهام را خریداری کنند اما تا تاریخ تعیین شده کسی مراجعه نکرد و پرونده مزایده موقتا بسته شد. زارعیان تصریح کرد: خرید سهام مخابرات توسط شاتل خبری بود که شاتل اعلام کرده و ما هم از طریق رسانه‌ها خبردار شدیم وگرنه ما درخواستی از ناحیه شاتل نداشتیم. وی تاکید کرد: تا تاریخ تعیین شده هیچ مراجعه کننده‌ای برای خرید سهام اعلام آمادگی نکرد. این در حالی است که طی روزهای گذشته رئیس هیات مدیره شاتل در گفت‌وگو با برخی رسانه‌ها از اعلام آمادگی «شاتل» برای خرید سهام مالک مخابرات و مکاتبه رسمی با وزارت ارتباطات خبر داده بود.

برنامه ای برای افزایش سقف وام مسکن نداریم
مدیر کل طرح و برنامه بانک مسکن با بیان اینکه افزایش سقف وام خرید مسکن برای سال آینده فعلا در دستور کار بانک نیست،‌ گفت: ‌نمی توان پیش بینی درستی از وضعیت بازار مسکن در این شرایط اقتصادی داشت. محمد حسن مرادی در گفت و گو با ایلنا با اشاره به لزوم افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن،‌ اظهار کرد:‌ هر چند برنامه مشخصی برای افزایش سقف وام خرید مسکن نداریم اما به هر حال سقف های تسهیلاتی تا یک مقطعی جوابگو است و بعد از مدتی با افزایش قیمت ها عدد این تسهیلات دیگر کارایی لازم را ندارد و باید به روز شود . وی با اشاره به پیش بینی از تغییر قیمت مسکن تا یک سال آینده و تغییر سقف وام مسکن متناسب با آن،‌ گفت: در شرایط حاضر نمی توان درباره حوزه های مختلف اقتصادی پیش بینی کرد چراکه نتیجه مذاکرات در فضای اقتصاد کشورمان تاثیر گذار خواهد بود. مردای ادامه داد:‌ معتقدم نتیجه مذاکرات هسته ای تاثیر و بازتاب قابل توجهی در حوزه مسکن ندارد و روند حال حاضر تا پایان سال ادامه خواهد داشت اما در سال آینده احتمالا شاهد اتفاقاتی در حوزه مسکن باشیم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *