پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | اگر گرفتاری مردم زیادتر شود در برابر شهدا شرمنده نیستیم؟

اگر گرفتاری مردم زیادتر شود در برابر شهدا شرمنده نیستیم؟





۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۴۶

اگر گرفتاری مردم زیادتر شود در برابر شهدا شرمنده نیستیم؟

حسن روحانی در مراسم ضیافت افطار رییس جمهور با خانواده معظم شهدا و ایثارگران با اشاره به اینکه شب نوزدهم ماه رمضان شب قدر و شب امیرالمؤمنین (ع) است گفت: ماه رمضان هم ماه قرآن و هم ماه قرآن ناطق یعنی آن‌که زندگی، سخن و راهش قرآن بود، است. گزیده صحبت های روحانی را به نقل از انتخاب در زیر می خوانید:
امیرالمؤمنین (ع) جایگاهی دارد که جز پیامبر هیچ کس با او قابل مقایسه نیست. حتی خود پیامبر به او فرمود تو ویژگی هایی داری که من ندارم. تو پدرزنی داری که من ندارم. همسری با این جایگاه و دو عزیز و دردانه یعنی حسن و حسین داری که من ندارم.
همه افتخار این نظام این است که در مسیر و خط حکومت امیرالمؤمنین (ع) باشد. البته رسیدن به حکومت امیرالمؤمنین و ویژگی‌های ایشان کار آسانی نیست.
امام (ره) هرچه داشت شاگرد مکتب امیرالمؤمنین (ع) بود و مقام معظم رهبری نیز هرچه دارد شاگرد مکتب امیرالمؤمنین (ع) است. همه ما شاگرد مکتب امیرالمؤمنین (ع) هستیم اما تلاش ما باید این باشد که آن مسیر را ادامه دهیم.
شهدای ما و شما حاضرند. آن‌ها در پیشگاه حق حاضرند و از روزی حق استفاده می‌کنند. آنها ما را می‌بینند و ما در این دنیا نباید در انجام وظایف‌مان شرمنده باشیم.
وظیفه ما در برابر شهدا فقط این نیست که دولت در حد توانش به خانواده های آن‌ها خدمت می‌کند بلکه وظایف ما این است که ببینیم شهدا چه چیزی می‌خواستند.
اگر خدای نکرده جوانان ما بیکار باشند، گرفتاری‌های مردم هر روز بیشتر باشد، خدای نکرده عده‌ای از جوان‌های ما معتاد باشند، یا آسیب های اجتماعی کاری کند که شیرازه خانواده‌ها از هم بپاشد آیا ما در برابر شهدا شرمنده نیستیم؟

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *