پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | پیشنهاد

پیشنهاد





۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۵۹

آکوا دور چشم
خصوصیات: مراقبت از دور چشم، مرطوب و نرم کننده، انرژی بخش، شفاف کننده ی دور چشم
این ژل دور چشم فوق العاده انرژی بخش، با رطوبت رسانی مطلوب و بادوام به سرعت نشانه های خستیگی دور چشم را برطرف می کند. پف دور چشم را کاهش می دهد و دور چشم شفاف تر، نرم تر و با طراوت تر خواهد شد.تکنولوژی انحصاری H2O ضمن حفظ تعادل طبیعی پوست، رطوبت ایده آلی را برای سلولها فراهم می کند.اسید هیالورونیک این عملکرد را تقویت و پوست دور چشم را نرم می کند.با ایجاد یک لایه محافظ از دور چشم در برابر آلودگی های محیطی محافظت می کند. ترکیب سیلافول این عملکرد را تقویت و از ایجاد پف جلوگیری می کند. ویتامین C دور چشم را روشن می کند و به آن انرژی می دهد.
روش مصرف: صبح و عصر با حرکات ضربه ای ملایم به دور چشم زده شود. استفاده آن در صبح دور چشم را شاداب و پرانرژی می کند و عصرها دور چشم را درخشان می نماید.

ژل هیسه اک
80 درصد نوجوانان، پوست چرب تا مستعد به جوش دارند و تعداد خانم های جوان با این مشکل رو به افزایش است. سری محصولات هیسه ای اک برای این نوع پوست تولید شده است و هدف آن بهبود عواملی است که سبب ایجاد جوش های پوستی می شوئد و به پوست ظاهری چرب می دهد.
ژل هیسه اک پاک کننده پوست های چرب ، جوشی و مختلط است و هم چنین قابل استفاده برای صورت و بدن.
خصوصیات: ژل هیسه اک برطرف کننده چربی اضافی پوست و تنظیم کننده ترشح چربی است .دارای خاصیت پاک کنندگی ، کمی هم کف کنندگی در تماس با آب و عطر کم و ملایم است که این موارد محصول هیسه اک را برای استفاده ، مناسب و مطلوب می سازد. با استفاده از هیسه اک پوست تازه تر ، شاداب تر، شفاف تر و سالم تر می شود.
روش مصرف: مقدار کمی از ژل را روی پوست صورت ماساژ دهید و به طورکامل آبکشی کنید .صبح و شب استفاده شود.

کرم ضد آفتاب اوسرین
آخرین یافته ها حاکی از آن است که مردم فقط یک چهارم ضخامت لایه استاندارد ضدآفتاب را که باید برای حفاظت بیشتر پوست شان از آن استفاده نمایند، مصرف می کنند. از انجاییکه سطح محافظت ضدآفتاب در ارتباط کامل با ضخامت لایه استفاده شده این محصول است. کرم ضد آفتاب اوسرین مخصوص پوست های نرمال ، خشک و حساس می باشد. مواد موثر کرم ضد آفتاب اوسرین شامل موارد زیر می باشند: ویتامین E آنتی اکسیدان و ضد رادیکال های آزاد، Licochalcone تسکین دهنده التهابات پوستی و کاهش قرمزی پوست، Avobenzone فیلتر UVA بویژه نوع A1 عامل ایجاد سرطان های پوستی، Tinosorbفیلتر UVB.
نتایج اثبات شده:جلوگیری از پیری زودرس پوست و پیدایش لک، محافظت پوست با فیلتر سه بعدی محافظتی، ضد آب و تعریق، تاثیر ماندگار و تحمل پذیری بالا
روش استفاده :کرم ضد آفتاب را 30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب به تمامی نواحی بدن که در معرض تابش نورخورشید هستند، از جمله صورت ، دست ها و اندام ها بمالید و حداقل هر دو ساعت یکبار آن را تجدید نمایید.

کرم لایه بردار فلوکسیا
کرم لایه بردار فلوکسیا به واسطه حضور همزمان اسیدهای میوه، AHA و Vitamin C در فرمولاسیون خود دارای اثرات لایه برداری و ترمیم کنندگی می باشد.این فرآورده با لایه برداری تدریجی از روی پوست باعث می شود که سلولهای جوان و جدید جای سلول های مرده و زائد را در اپیدرم پوست بگیرد و رنگ آن را روشن تر کند.
مواد ترکیبی این محصول عبارتند از:
AHA با غلظت 12% شامل اسید لاکتیک و اسید سیتریک که سبب ایجاد اثرات کراتولیتیکی و فیبروبلاستی و تحریک ساخت کلاژن می شود.متوکسی سینامات که یک عامل جاذب اشعه UVB می باشد.
Vitamin C که به عنوان یک آنتی اکسیدان و یک عامل ترمیم کننده و بازسازی کننده عمل می کند. روغن کاریته که یک عامل مغذی و مرطوب کننده پوست است. روغن دانه انگور که حاوی اسید لینولنیک بوده و باعث شفافیت و یکنواختی پوست می گردد.
نحوه مصرف: به تشخیص پزشک صبح و عصر این کرم را روی پوست تمیز بمالید.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *