سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۳۳

پیشروی کند رسیدگی به گزارش تحقیق و تفحص از تأمین اجتماعی
عضو هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از تأمین اجتماعی با انتقاد از کندی رسیدگی به گزارش تخلفات مرتضوی خواستار اصلاح ساختار این مجموعه شد. به گزارش ایلنا حسین دهدشتی تصریح کرد: کند بودن روند رسیدگی به تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی به ویژه تخلفات مرتضوی با توجه به گذشتن نزدیک به دوسال از نهایی شدن این گزارش، مورد انتقاد تحقیق و تفحص کنندگان است. وی با تأکید بر اینکه در جلسات مشترک با مسئولان قوه قضاییه قول‌های مساعدی برای به نتیجه رسیدن هر چه سریع‌تر، پرونده داده شده، افزود: در این‌باره تاکنون اقداماتی انجام شده اما تقاضای ما تسریع در روند رسیدگی در مورد پرونده یادشده است. نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، همچنین اصلاح ساختار سازمان تأمین اجتماعی و تصمیم‌گیری در مورد بدنه برجای مانده از دوران تصدی مرتضوی را دیگر مطالبه جدی در حوزه یاد شده خواند و ادامه داد: باید در این سازمان اقداماتی انجام شود که از نظر ساختاری زمینه تخلفات دوره‌‌ گذشته، قابل تکرار نباشد.

کسانی که 70 هزارتومان بلیت کنسرت می خرند، یک اقلیت هوسران هستند!
امام جمعه مشهد مقدس گفت: وقتی جریانی ببیند مسأله رهبری ولایی جامعه که در خط حاکمیت الله است، با منافع و مطامع سیاسیش جور در نمی آید و در صدد مقابله با جریان ولایت برآید، خدا ستیز است. به گزارش انتخاب عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که در مسأله برگزاری کنسرت برخی مسؤولان می گویند «چرا شما مزاحم مردم می شوید و نمی گذارید مردم از یک برنامه استفاده کنند؟»، گفت: طبق شنیده ها بلیت این کنسرت ها 70 هزار تومان است و کسانی که این بلیت را می خرند به جز یک اقلیت هوسران نیستند؛ مردمی که با این گرانی برای خورد و خوراک شبانه روزی شان مشکل دارند، 70 هزار تومان بلیت کنسرت نمی دهند. علم الهدی تصریح کرد: شما به عنوان یک مسؤول و مدعی این نظام که مسؤولیتت را بر اساس خون شهدا به دست گرفته ای، طرفدار شهوت رانی و عیاشی رفاه طلبانی شده ای که اگر بنا شد یک حکم شرعی و الهی جلوی شهوت رانی شان را بگیرد، ناراحت می شوند؟ و با یک ارزش الهی مقابله می کنی تا راه را برای شهوت رانی یک اقلیت رفاه طلب باز کنی؟

تهیه طرح جامع برای توسعه ساحل مکران
معاون اول رئیس‌جمهور بر ضرورت مطالعه و تدوین طرحی جامع برای توسعه زیربنایی سواحل مکران تاکید کرد و از وزارت راه و شهرسازی، سازمان محیط زیست و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور خواست در اسرع وقت طرحی جامع تهیه کنند. به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، جلسه کارگروه توسعه زیربنایی سواحل مکران به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد. اسحاق جهانگیری در این جلسه با تاکید بر این که توسعه‌ی اقتصاد دریایی جنوب کشور در محور چابهار – خرمشهر با تأکید بر سواحل مکران، یکی از سیاست‌های کلی برنامه‌ی ششم توسعه است که اخیرا توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده گفت: توسعه و آباد شدن این سواحل همکاری و تلاش همه دستگاه ها و بخش های مختلف را می طلبد. معاون اول رییس جمهور با یادآوری این نکته که البته ایده توسعه سواحل مکران با سفر مقام معظم رهبری به بندرعباس مطرح شده بود، اظهار داشت: رییس جمهور نیز در بازدید خود از این منطقه، توسعه سواحل مکران را یکی از برنامه های کلیدی دولت معرفی کرده و تصمیم دولت در خصوص ایجاد منطقه آزاد در این منطقه را به مردم اعلام کرده است.

پیروز ارجمند از دفتر موسیقی ارشاد رفت
مدیر کل دفتر موسیقی صبح دیروز از سمت خود کناره‌گیری کرد. پیروز ارجمند – مدیر کل دفتر موسیقی – در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: مدتی است که مشغله‌های کاری باعث شده است چنین تصمیمی بگیرم تصمیم دارم دوباره به مجامع دانشگاهی برگردم. او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا خیلی وقت است که در فکر چنین تصمیمی است‌، خندید و گفت: چه بگویم ؛ به هر حال همه چیز همین‌گونه پیش می‌رود. پیروز ارجمند از 29 دی‌ماه 1392 با حکم علی مرادخانی – معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی – جایگزین علیرضا پاشایی شده بود که سرپرستی دفتر موسیقی را برعهده داشت. این در حالی است که استعفای وی بلافاصله از سوی علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پذیرفته شد. بنابراین گزارش، تا زمان انتخاب مدیر جدید، طالبی به عنوان سرپرست دفتر موسیقی انتخاب شده است. این گزارش حاکیست ارجمند روز گذشته در نشست بررسی علل لغو کنسرت های موسیقی اظهاراتی مبنی بر اینکه اینگونه اقدامات تا حد بسیار زیادی ارتباطی به مواضع حاکمیتی و نیروی انتظامی نداشته و تنها بخاطر برخی ناهماهنگی ها از سوی برگزار کنندگان کنسرتهاست بیان داشت.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *