پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | پیشنهاد

پیشنهاد





۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۵

پاک کننده اتودرم
اتودرم بسته به نژاد، مقدار خشکی پوست شما، محصولاتی را ارائه نموده است که مطابق با نیازهای پوست بوده و سبب التیام آن شده و پوست را به سطح مطلوب رطوبت خواهد رساند.
احساس کشیدگی گهگاه و یا دائمی که توأم با ازدست دادن نرمی و انعطاف پوست می باشد ، نشانه خشکی است که در نتیجه روند پیری طبیعی پوست یا دارو و یا تأثیرات عوامل خارجی (ازجمله سرما ، باد ، تغییرات‌ آب و هوا ، آرایش های خشک و شستشوی مکرر و …) به وجود می آید و شما به دنبال محصولی برای نرم کردن پوست و حفاظت در برابر عوامل خارجی هستید.
پاک کننده ملایم روزانه پن اتودرم خیلی ملایم بوده ،غنی ازعوامل پاک کننده وبسیارنرم کننده است. پن اتودرم محافظ تعادل پوست بوده وازکم آبی وآسیب پوست جلوگیری می کند، همچنین باعث تقویت لایه دفاعی پوست درهنگام تمیزی آن می‌گردد. پن اتودرم افزایش تحمل پذیری پوست را نیز تضمین می کند.
پن رادرکف دست مرطوب قرارداده و پس ازاینکه خوب کف کرد پوست خودرابا آب شسته وسپس به آرامی خشک کنید.

ژل ضدجوش اکتی پور
ژل ضد جوش اکتی پور به منظور کاهش جوش ها و دانه های سر سیاه موجود در پوست مستعد به آکنه در نوجوانان و بزرگسالان ارائه شده است.این ژل از سرعت تکثیر باکتری ها میکاهد، پوست را تمیز میکند و سوزش و تحریکات پوستی را تسکین میدهد.به دلیل تاثیر دو گانه ی این ژل در سطح و عمق پوست ، استفاده روزانه از آن باعث نرمی ، شفافیت و بازگشت تدریجی تعادل پوست میشود.
استفاده از این ژل موجب کاهش ترشح چربی، جلوگیری از تکتیر باکتری ها، کمک به رفع جوش و دانه های سر سیاه و جلوگیری از التهاب می شود.در سطح پوست مقابله با میکروب های بیماری زا و در عمق پوست و در مرکز غده سباسه تنظیم ترشح سبوم با اثر بر ساختار لایه لایه اپیدرم را برعهده دارد.
روش مصرف در آکنه شدید: شب ها بر روی تمامی صورت استفاده شود. روزها کرم ضد جوش ضد براقی اکتی پور توصیه میشود. میتوان به صورت موضعی نیز از این ژل روی جوش ها استفاده کرد.

کرم بریدرم
کرم بریدرم برای پوست های آسیب دیده و تحریک شده دراثر سائیدگی ها و خراشیدگی های روزانه ( مواد شیمیایی، پاک کننده ها، تغییرات ‌آب و هوایی و آب استخر) مناسب است و قابل استفاده برای دست، صورت و بدن است.
خصوصیات:
کرم بریدرم اولین کرم عایق پوستی والتیام بخش حاوی Poly – 2P است که یک ترکیب انحصاری بوده و در لابراتوار درمانی Uriage تولید شده وترکیبی از دو پلیمر با اثر دوگانه روی پوست است.به عنوان عایق روی سطح پوست عمل می کند برای جلوگیری از آسیب های آینده و به عنوان ترمیم کننده عمیق پوستی عمل می کند برای بازسازی آسیب های اپیدرم، کرم بریدرم ایجاد کننده یک لایه پوشش بادوام روی پوست است .
ترکیب انحصاری این کرم به گونه ای است که در بسیاری از موقعیت ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد. ( از مراقبت های کودکان گرفته تا استفاده برای افراد شاغل ). بی رنگ بوده و استفاده زود به زود ازآن ممکن میباشد.فاقد عطر و هیپوآلرژن است.

محصولاتی مفرح برای پوست خشک و حساس کودکان
خشکی و حساسیت پوست یک مشکل رایج در بین کودکان می باشد. و تنها چیزی که آن را بدتر می کند بی توجهی به درمان آن است .بنابراین باید از سری محصولات کیو وی کیدز تقدیر کرد که می تواند همه را شاد کند، در حالیکه کودکان بسته بندی شاد و شفاف آن را دوست دارند والدین می توانند مطمئن باشند که ملایم ترین محصول ممکن را برای مراقبت از پوست نازک کودکشان تهیه کرده اند.شامپو و نرم کننده کیووی کیدز ویژه پوست حساس سر کودک فرموله شده اند ، مو را تمیز و خوش حالت می کنند و از پوست سر محافظت می نمایند. شامپو و نرم کننده موی کیووی کیدز با داشتن ترکیبات مرطوب کننده باعث آبرسانی به پوست سر می شوند ، این محصولات برای خارش ، خشکی ، اگزمای پوست سر و حتی پوست سر حساس توصیه مناسبی هستند. این کرم نرم کننده ملایم و رطوبت رسان برای پوست حساس کودکان، حالت دهنده و لطیف کننده مو، رفع خشکی ، شکنندگی و ضد الکتریسیته مو است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *